LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bekräftelse beroende
2012-05-14,16:17,
Bekräftelse beroende
Mycket handlar om att du måste gilla dig själv riktigt mycket och ha en uppfattning om vem du är och vad du värderar. När du känner dig stolt över vem du är så kommer detta ske automatiskt. Evilvalle har skrivit en riktigt bra post om detta här på forumet, finns även en riktigt bra video från Tyler (som jag annars tycker verkar lite weird) som du borde se som handlar om core confidence.

Tylers video: http://www.youtube.com/watch?feature=pla...NKKhMAROX8

Evilvalles post: http://www.casanovalounge.se/showthread....På-begäran

Det som gjort mest för mig är att ta ansvar o göra det som är viktigt för mig. Detta är alltifrån gymma hårt, käka bra, göra roliga saker på min fritid, till att gå och ragga på tjejer, pusha mig själv att göra saker som jag vill även fast jag tycker att dom är läskiga(typ resa utomlands själv). Något som jag själv varit tvungen att göra är att kliva ur ett mindset där jag hade offertänk och såg ner på mig själv, till att välja mina tankar med omsorg och så fort det kommer tankar där jag tvivlar på mig själv, klippa av dessa tankar direkt och tänka "det där är social conditioning, det där är min gamla chode eller whatever, jag är inte mina tankar" och bara tvinga mig själv till att vara en chill, positiv kille. Självklart kan man ju inte vara Mr. Super-jag-mår-fantastiskt 24/7, men inställningen är viktig.

Det finns ingenting som säger att det måste vara en långdragen process egentligen. Kör igång hårt, sen kommer du märka dina sticking points längs vägen, och du kommer hitta lösningarna också.
Det tar den tid det tar men du kommer njuta mer av livet för varje dag som går.

Meddelanden
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,00:19
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-13,03:18
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-13,12:54
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,02:10
Bekräftelse beroende - av vinividivici - 2012-05-14,15:13
Bekräftelse beroende - av Alexander - 2012-05-14,16:17

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}