LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Värderingar?
2012-05-28,15:17,
Inlägg: #5
Värderingar?
Tror inte dina värderingar spelar någon större roll när du vi skapa attraktion. Om din frame är mycket stackare än tjejens så kommer hon ändå anpassa sina värderingar efter dina och antagligen inte säga emot något du säger även om hon i vanliga fall skulle göra det mot någon beta med kass frame.

Har själv märkt det när jag var yngre hur jag kunde anpassa mina värderingar väldigt mycket efter någon äldre alpha som tyckte ganska olikt än mig. När han har så stark frame känns det bara som har har mer rätt.

En viktigt sak angående värderingar är dock att du ska tycka att en sak är RÄTT/FEL pga. att du själv tycker det, inte för att lagen och samhället säger det, tycker du att lagen är fel så bryter du mot den och inte följer den som en hund bara för någon säger att du ska.
ex. Du slänger inte skräp på marken, enbart för du tycker det är fel. Inte för att det är olagligt.
ex. Du tar droger för du tycker det är okej, även om det är olagligt.

Btw.

Rösta på Sverigedemokraterna! Men du får knappast ligga mer för det. Många tjejer är ganska clueless och de lilla dom vet om världen hämtar dom på två besök på aftonbladet i veckan, då de redan läst klart alla modebloggar, så tror bara de tycker att SD är bajs.


Meddelanden
Värderingar? - av noob - 2012-05-25,21:31
Värderingar? - av Judas - 2012-05-26,16:09
Värderingar? - av noob - 2012-05-27,16:20
Värderingar? - av Stridskuken - 2012-05-27,17:20
Värderingar? - av illdan - 2012-05-28,15:17
Värderingar? - av obcat - 2012-05-28,19:03
Värderingar? - av noob - 2012-05-28,22:05

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}