LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Last minute resistens
|
2012-06-03,23:50,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Från nördhäfte:
LMR TACTICS 1. Vi borde sluta... vad gör du med mig! (Pusha iväg henne innan hon visar LMR, får henne att jaga dig och förebygger därmed LMR. 2. Freeze-out. (Tänd lyset, gör något annat, sätt dig vid datorn, INTE sur, enbart avtänd pga att hon inte vill ha sex - och du tänder inte på sånt, ska vi kommunicera) 3. Detta är inte rätt, det går för fort... 4. Du har rätt, jag borde absolut INTE göra såhär *eskalera* 5. Percistence (Hennes LMR kanske bara är ASD, pressa igenom det, plow thru) 6. Lägg upp sexuella barriärer, använd ASD killers ASD killers -Sjukt hur samhället dömer tjejer bara för att dom gillar sex. -Är man som tjej och gillar sex klassas man som slyna, som kille SKA man prata om sex och sina erövringar annars klassas man som konstig typ. -Dömmer inte tjejer alls för sånt, vafan, vi är fan gjord till att knulla, det är ingen big deal alls, det är som att skita typ. -Gillar tjejer som har mod nog kan gå efter det dom vill sexuellt -Jag är diskret, "du är väl ingen som går och berättar om vilka du haft sex med för hela världen?" Sexual barriers -Hade det inte varit för att vi träffades nyss hade jag kysst dig. -Hade det inte varit massa folk här hade jag knullat upp dig mot väggen. -Asså du och jag i sängen, skulle inte funka... vi är båda aggressiva, vi skulle börja slåss [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}