LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Last minute resistens
|
2012-06-04,11:59,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-04,16:36 av {2} Sux.)
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Mössan Skrev:Bra input Sux. Låter vettigt. Jag får väl lära mig ha lite tålamod i vissa fall. Inte första gången det här händer haha.Yup, LMR känns väldigt mycket som en community grej. Om det är en tjej du gillar så är det ju alltid nice att splitta en flaska rött. Eller min favorit en flaska rotari rosé(bästa bubblet du kan hitta om du inte vill lägga ned pengarna på en fantastisk bollinger) kostar 99kr flaskan. Jag personligen diggar att dejta. Tycker det är as nice att bjuda på lite mat, lyssna på musik in på natttimmarna och dricka sig salong på ett trevligt vin. Hade jag kunnat sjunga hade jag lätt blivit en ny Plura minus kaggen. Btw kom att tänka på konkreta saker jag gör när jag såg valles post. Dels så pratar jag snusk när jag blir kåt. Så jag har inte en tyst hångelstund. Blir mycket där jag släpper filtren och säger det jag känner typ "shit va kåt du gör mig, älskar dina läppar, du gör mig så hård" osv. det är ingen teknik direkt men vet att det är så jag blir. Sen så brukar jag visa att jag fattar att hon vill ta det långsamt(om det är något hon vill) eftersom samhällets syn är som den är osv. Det här är inte heller någon taktik från min sida. Jag vill bara inte att hon ska känna sig obekväm eller dålig för att hon vill vänta. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 28 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}