LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips/frågetråd om sex
|
2012-06-06,22:37,
|
|||
|
|||
Tips/frågetråd om sex
credz till sjom på cr. Hans "sammanfattning" av david shade.
Allt detta har jag lärt mig genom att läsa på själv, inte onödigt att be om hjälp här, men det har inte varit speciellt givande. För andra gången FIXA BÖCKER. Ingen klychig "orgasmboken", David Shade is TEhhh Shit! Enligt David Shade angående att ge tjejer deras [b]första(!!!)[b] orgasm: * Prata inte med en tjejen om orgasmer - Detta triggar hennes spärrar i huvudet och lägger fokus i sexet på orgasm, du gör det jävligt svårt för dig om du väljer denna vägen från början. Med andra ord, låt henne inte veta att du ska få henne att komma. * Fråga henne inte ifall hon kom eller ifall hon är nära att komma - Det är din uppgift att veta ifall hon kommit. Ifall hon är nära att komma är orelevant då du inte vill ha henne liggandes och försöka ådstakomma något hon aldrig gjort förut. Enbart 30% av alla tjejer får orgasm vid penetration. 30 procent... And now! The How To! Lär dig basic anatomi. Vad du ska kunna: * Klitoris, duh. * G-punkten, några centimeter in på slidans översida. * Omvända G-punkten, längre in i slidan än G-punkten, på slidans nedansida. * Deepspot, (kallas för A-punkten på svenska har jag för mig), långt in i slidan, i princip vid livmodern, på slidans översida. * Livmodern, Längst in i slidan, rakt in, känns som en liten kula som sticker ut, ungefär. Kolla upp med bilder och allt, så du fattar vart det sitter. Skumma inte heller igenom och tänk att du redan vet allt det här för jag lovar att du missat detaljer. I fortsättningen kommer du inte pulla en tjej in och ut, mmkej. Här ska kittlas och stimuleras. När ni har sex, ta god tid på dig. Börja med att massera henne, naffsas, småretas, få igång henne rejält innan du börjar smeka vid intimare delar. Hon ska vara ordentligt våt innan du är där nere, det kommer göra henne mycket känsligare och hon kommer reagera starkare när du tar på henne. Okej, klitoris. Hon kommer så småningom få orgasmer av att du smeker henne på klitoris, men då krävs det att hon fått sin första. Har hon inte haft någon tidigare kan jag lova dig att det inte kommer hända mycket av att du är där och går lös, det har redan någon annan provat. Det finns en hel del ingående tekniker för klitoris som du SKA kolla upp, du kan ha hur kul som helst med den lilla rackaren. G-Punkten. Åtminstonde ett par killar har redan hittat dit och försökt få henne komma på så sätt. Detta är toppen för att få igång henne innan du plockar fram ditt hemliga vapen. G-Punkten kan vara lite svår att hitta, och vara kvar vid, eftersom hon inte kommer ligga helt stilla. Jag kör inte speciellt ingående på G-punkten utan brukar stimulera genom att stryka långfingret längs med ovankanten på slidan, inte något fokuserat på G-punkten, men det är smaksak. Omvända G-Punkten. Vissa tjejer blir helt galna av stimulans där, andra lite småskraja och undrar vad man håller på med. När stimulans sker här triggas samma nerver som vid analsex. Det har hänt många gånger att tjejer frågat mig ifall jag vart i nummer två och pillat. Orgasmer av omvända G-Punkten blir likgiltliga vid anal orgasm, så detta är key ifall du vill få en tjej som inte velat tidigare, att ha analsex med dig. Livmodern ska du inte pilla på. Anledningen till att du ska veta vart den sitter är att det är utgångspunkten för att hitta deepspot. Okej, nu, forma handen som när du gör "hårdrockstecknet", devil sign, whatever. Håll ring- och långfingret 90grader i jämförelse med resten av handen (rätt ut dvs). Titta på handen, så kommer du att ha den när du stimulerar deepspot, ska du göra det mjukt vickar du lite på Pek och långfingret, när du väl kommit igång så lägger du andra handen på benet över klitoris (håller emot) och vickar på hela handleden samtidig som fingrarna. Använd glidmedel. Nej, inte "jag testar ändå" ANVÄND GLIDMEDEL! Känn längs hela hennes ovansida av slidan, du kommer märka att det finns en kan som går uppåt, där är deepspot. Deepspot ska stimuleras ordentligt, hon kommer inte att gå i sönder. Visst, du är långt inne i henne och det kommer ta i tills din handled är halvt bortdomnad, men det är därifrån bebisar kommer, hon kan ta det. Du märker lätt om du hittat rätt iom att hon börjar flåsa intensivt och stöna inom 2 sekunder. Hon kommer inte vara beredd på det. Deepspot is the shit för att ge henne orgasmer, hon kommer få helkroppsorgasmer så hon ligger och sprattlar, stackarn... När hon kommer, så drar slidan ihop sig rejält. Dra ut fingrarna då, annars kommer du få en överraskning dagen efter med en rejäl värk i de. Lägg tummen mot hennes klitoris när hon kommer, det förlänger orgasmen och kan göra den multipel. Jag hade kunnat hålla på ett bra tag till, men nu får det räcka. Utforska hennes kropp, pilla lite här och lite där - "Känns det här bra?" - "Neee" - " Blir det skönare om jag gör såhär?"
find it, fuck it, forget it.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Glidmedel - Era bästa tips! | saffran | 3 | 3,520 |
2017-03-21,02:45 Senaste inlägg:: JOBO-85 |
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}