LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Friendzone turn into relationship?
|
2012-06-14,12:34,
|
|||
|
|||
Friendzone turn into relationship?
Jag sitter här nu och är helt seriöst förvirrad. Jag har en tjejpolare eller aa bekant hon är en HB9 enligt de flesta, (enligt mig är hon typ en 3:a men jag har konstig smak ibland) anyways nu till själva grejjen. Den hör tjejen får panik om man går för snabbt utan hon vill ta det långsamt och då menar jag rejält långsamt. Hennes senaste pojkvänner har varit kompisar med henne i några månader först och sedan har dom skaffat ett förhållande. Då menar jag att första kyssen typ kom efter några månader..... Det kan tilläggas att hon är 21 och när hon var 15-19 så hade hon pojkvänner som både tryckte ner henne psykiskt och fysiskt. Någon slog henne någon annan bedrog henne. Byt still att hon vill vara kompisar innan hon går mot förhållande wtf? Detta kan ju inte vara normalt. (och nej hon ligger inte med nån snubbe såvida hon inte e tillsammans med han) hon går aldrig ut och festar heller utan sitter hemma och spelar data, umgås med vänner eller tränar...
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? | ChuckNorris | 3 | 3,603 |
2014-07-30,20:04 Senaste inlägg:: Nicki |
|
How to get out of the friendzone (heartiste) | Judas | 1 | 963 |
2012-06-16,18:43 Senaste inlägg:: Judas |
|
"How to get out of the friendzone" | Stake | 2 | 1,604 |
2012-06-11,12:29 Senaste inlägg:: Sux |
|
Passa er för friendzone | noname2blame | 5 | 2,742 |
2012-03-17,22:34 Senaste inlägg:: golvmopp |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}