LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Friendzone turn into relationship?
|
2012-06-14,16:17,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-14,16:19 av {2} Insecureboy.)
|
|||
|
|||
Friendzone turn into relationship?
Jag drar hela historian. Jag tog nummret av henne via badoo, styrde en träff relativt enkelt. När jag träffade henne vi skulle på upptäcksfärd i gbg fick jag direkt en konstig vibb från henne typ att något är fel med den här bruden. Men iaf jag tyckte att hon såg ut som en 3:a i verkligheten klart mkt fräschare på bild men märkte att hon fick en del blickar från killar så jag tänkte why not kan lika väl testa. Så jag började eskalera - hon gav bra respons men sen kom det till K- Close tror jag tappade räkningen hur många ggr jag fick kinden but I kept on trying with no success. Dock var det väl trevligt att snacka men när jag försökte flika in på sex blev hon iskall. Pratade jag dock om nåt annat blev hon engagerad. Sen nästa "dejt" så försökte jag K-Close igen utan lyckat försök, samtidigt som den vibben jag fick i början blev starkare och starkare för varje minut typ.
Efter dessa 2 "dejter" så friendzonade jag mig själv orkade inte köra mer med henne, den psykovibben räckte samtidigt som jag hade andra och bättre alternativ så vi blev kompisar började snacka sms:a vänskapliga träffar etc. Sen så kom jag in på hennes blogg och där räckte det ju för att fatta att det är nåt fel i skallen på bruden. Efter vår andra träff skrev hon en roman om mig typ, att jag är underbar, charmig, snygg etc. Men att jag går för fort fram och att hon får panik. (FFS VI HAR INTE ENS KYSST?!) Sen drog hon upp hela sitt förflutna, en massa fucked up skit. Sedan fick jag höra från hennes kompis (kompisen var full ofcoz) att hennes senaste pojkvänner har varit väldigt goda vänner med henne först innan det har blivit nåt mellan dom. Hon skaffade kille nu igen för nån dag sen. han har varit hennes bff sen i vintras typ. och första kyssen kom enligt henne för typ 2 veckor sen. Så det verkar ju som om den här bruden behöver ett enormt comfort innan hon vågar göra nåt.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? | ChuckNorris | 3 | 3,603 |
2014-07-30,20:04 Senaste inlägg:: Nicki |
|
How to get out of the friendzone (heartiste) | Judas | 1 | 963 |
2012-06-16,18:43 Senaste inlägg:: Judas |
|
"How to get out of the friendzone" | Stake | 2 | 1,604 |
2012-06-11,12:29 Senaste inlägg:: Sux |
|
Passa er för friendzone | noname2blame | 5 | 2,742 |
2012-03-17,22:34 Senaste inlägg:: golvmopp |
Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}