LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Casanova Lounge's utmaning!
|
2012-06-15,18:43,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-15,18:52 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
Casanova Lounge's utmaning!
Min form börjar ta sig.
Vikt: 74-76 kg Marklyft: 160 kg x 2 Bänkpress: klarade 80 kg 10 reps idag. Knä har jag inte maxat men tränar kring 70-90 kg och typ 10-15 reps. En månads träning bestående av gym, löpning, morgonpromenader, lite boxning och submission wrestling. 5 veckor sedan efter ca 7 månaders skräpmat och spritkonsumtion 5 gånger i veckan. Ingen träning öht på de 7 månaderna. Väger lika mycket på båda bilderna men har ökat enormt i styrka samt kondition. Marklyft: 110 kg x 2. Knäböj 50-90 kg (satsade 100 % på teknik där då jag haft långvarig ben- och knäskada nyligen) Bänkpress: 50 kg 8 reps, sen tvärstopp. Kört högreps eftersom jag vill vänja min kropp vid träning igen. Gått ca en mil dagligen. Löpning 2 gånger i veckan, varannan gång intervall (varannan gång av dom intervallträning i backe) och varannan gång 5 km runda där jag varvar med att gå så fort jag får ont någonstans i benen. Ben 2 gånger i veckan. Rygg ett pass. Bröst, axlar ett pass. Ytterst lite alkohol har druckits. Edit. är 175 cm lång med. Före de 7 månaders uppehållet av sprit och skräpmat så vägde jag 83 kg.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 23 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}