LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
U got AA? Congratz ur normal.
2012-06-16,11:46,
U got AA? Congratz ur normal.
tay Skrev:jag försöker ta till mig det du skriver insecureboy, och det är svårt för jag tänker fortfarande att det känns "weird" att coldapproacha på stan, ja menar det är ju väldigt få killar i Sverige som gör det, typ några tusen/hundra eller något sånt kanske, jag är lite paranoid, typ rädd att om jag coldapproachar många så kommer jag bli känd som "killen som raggar på stan" eller nåt, jag vill vara diskret. Gjorde bara en coldapproach idag och vill göra fler för det känns riktigt bra jag när jag gör det, sen är jag lite rädd att tjejens kille ser att jag stöter på henne på stan osv...

En kompis till mig visade mig detta bloginlägg

"Idag hände en lustig grej. Jag var påväg till bussen från skolan, långt ifrån glad och inte ens nära ett leende när en kille i min egen ålder kommer fram till mig och säger: ursäkta jag måste bara.
Ja säger jag? jag trodde att han skulle fråga efter vägen eller något sådan men istället så säger han.
Ursäkta jag måste bara säga hur söt du är!
Blev lite chokad men sa tack såklart och kunde inte låta bli att le, jag till och med skrattade lite....

Kommentarerna blev:

Nämen guuuuuuuuuuuuuud vad gulligt.

Naaaaaw vad söt! etc
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink

Meddelanden
U got AA? Congratz ur normal. - av Mössan - 2012-02-28,22:31
U got AA? Congratz ur normal. - av Fiskarn - 2012-02-29,23:23
U got AA? Congratz ur normal. - av tay - 2012-06-15,21:49
U got AA? Congratz ur normal. - av Insecureboy - 2012-06-16,11:46

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}