LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
50 Shades of Grey = GOLDEN
2013-03-21,18:14,
Inlägg: #10
50 Shades of Grey = GOLDEN
Carnivore Skrev:Good stuff! Gillar dina poänger. Har själv läst boken för ett tag sen, och även fast det är en fruktansvärt dålig bok förstår jag varför brudar gillar den. Hell, jag ska t.o.m. erkänna att jag själv diggade delar av den. Skönt med en man som för en gångs skull inte är the typical genusman, utan befinner sig rätt långt ut på badboy-alfa-skalan, vågar ta och är dominant. Jag tycker dock ändå att han är rätt reaktiv, men det är väl den kvinnliga författarinnans, och hennes framförallt kvinnliga läsares, rationaliserande om att en kvina faktiskt/egentligen vill ha en man som vill ha henne mer än något annat. Om det är något man får ut av att ha läst skiten så är det väl att man kan prata med en tjej om den, eller att hon upptäcker den i din bokhylla.


edit:

Vagabond skrev ett jävligt vettigt svar ovan.

Antar för övrigt att denna bok funkar lite som sport eller krigsfilmer för män, känslocrack som resonerar med ens maskulinitet/femininitet. Filmen 300 tex, ingen kan väl kalla den bra, men jag går ändå igång på den stenhårt.

Haha, ja känner oxå att det är en riktigt "chickcrack grejj" att prata om som tyler d i rsd kallar det för. jag tkr oxå att den där grey blev lite reaktiv i vissa del,ar har bara lyssant 2,5 timme dock av första boken, jag vill ju komma fram till sexet å höra hur det beskrivs å allt. det är ju sånt som e roligt haha! ^^,

nä men det är faktiskt nice att kunna prata nu om "en riktig man" på ett sätt som tjejer inte anser är antifeministiskt el stötande dock så äre rätt antifeministiskt å egentligen stötande om de bara visste vad jag vill göra med dem i sängen (e inte för bsdm men dominantsex dock)! xD


Meddelanden
50 Shades of Grey = GOLDEN - av Donjohan - 2013-03-18,23:35
50 Shades of Grey = GOLDEN - av Ragnarök - 2013-03-19,00:13
50 Shades of Grey = GOLDEN - av Dirty-Dog - 2013-03-19,09:12
50 Shades of Grey = GOLDEN - av Vagabond - 2013-03-19,09:27
50 Shades of Grey = GOLDEN - av trollface - 2013-03-19,15:12
50 Shades of Grey = GOLDEN - av Carnivore - 2013-03-21,14:47
50 Shades of Grey = GOLDEN - av Entreprenören - 2013-03-21,18:14

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}