LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
2013-07-20,14:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-20,14:46 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #1
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Precis som rubriken lyder jag råkade nämligen ut för en sak igår. Var på Excet med några polare och vi öppnade upp några brudar med standrardfrasen "Tja ni ser sköna ut hur är läget?" BP = Beerpong

BP: Tja ni ser sköna ut hur är läget?
HBs: tjena jodå det är finfint.
Jag och mina kompisar hälsar på samtliga. Hade inga planer på att ragga utan körde bara allmänt snack, var dock en som var smådryg
HB1: Jag gick på sam skolan så jävla bäst är den, bäst i stan
BP: jaha okej
HB1: asså alla som inte gick den vet inte vad dom missar, du måste veta vart den ligger.
BP: Nej och jag bryr mig inte, vill du ha beröm för att du gick där eller?
HB1: blir tyst.
Fortsätter prata med dom andra och ignorerar HB1, sen börjar jag prata med den snyggaste HB9 typ vi snackar gött tills vi kmr in på invandring.
HB9: asså min kompis här kan övertala allla, jag lovar att ex om du är SD..
BP: jag är SD
HB9: stirrar på mig, är du SD???
BP: ja
HB9: Gå härifrån
BP: varför då?
HB9: För att ni inte är snygga!
BP: vad fan har det med saken att göra då?
HB9: Vi vill inte ha er.
BP: Jag vill inte ha dig heller, jag är här för att jag är social, om du tror att alla killar som pratar med dig vill ligga med dig så har du seriösa problem, och vill du komma innanför dessa byxor så får du typ bege dig till fablernas land.
HB9: blir helt tyst och säger inget.
Vänder mig till tjejen bredvid mig.
BP: så tycker du att jag oxå är dum i huvvet för jag är SD?
HB6: Nej jag håller faktiskt med dig.
Vi tjötar en stund tills HB9 börjar fråga mig frågor och faktiskt är rätt trevlig. Självklart är jag trevlig tillbaks eftersom hon nu är snäll, lägger även märke till att hon nu tar betydligt mer på min arm, och böjjer sig närmare mig hela tiden tills vi kmr in på invandring igen hon berättar att hon är sosse vill hjälpa andra, tycker SD är nazister och rasister som hatar alla negrer. Jag förklarar för henne att det inte är alls så. Går väl lite sisådär blir en rätt livlig diskussion och jag säger till henne några gånger när hon avbryter "Låt mig prata klart har du inte lärt dig att man inte avbryter folk?" Hon blir tyst och lyssnar vi pratar en lång stund, jag står på mig och börjar bli allt mer förbannad då hon yttrar sig om saker hon inte vet vad fan hon pratar om. Till slut ska dom dansa och dom drar när hon går förbi tar hon mig tätt intill sig och böjjer sig in mot mitt öra och säger "Hade du varit socialdemokrat hade jag strulat med dig" Ignorerar detta, tittar inte på henne utan pratar med mina kompisar och hon går.
Stay calm and play some beerpong


Meddelanden
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar? - av Beerpong - 2013-07-20,14:46

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 890 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 3,058 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Sno någon annans flickvän? Plasthink 5 2,492 2014-01-11,21:35
Senaste inlägg:: confused...
  Magic Bullets 1.5 någon? Guru 22 6,328 2012-08-24,16:02
Senaste inlägg:: Dayize

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}