LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
2013-08-14,13:53,
Inlägg: #12
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Själv så körde jag en del rutiner förr i tiden. Det som va gött just med rutiner kontra Tims flawless enligt min mening var att man behövde inte ragga på någon speciell kvantitet, utan man lyckades hooka tjejen man ville ha i mycket större utsträckning. Det är ju en definitionsfråga om vad man vill. Vissa vill bara storma loss inne på krogen och ta den snyggaste tjejen som hookar, andra vill kunna peka ut en tjej och kunna få den tjejen. Jag själv har haft sjukt mycket roligare med att bara fucka loss men oavsett vilka mål man har tycker jag själv det kan vara ganska vettigt att ha en blandning av de två.

Det är där också min diskussionsfråga kommer in. Många tycker ju just att rutiner är värdetagande och creepy och det man ska säga ska komma ifrån en själv, men om man då inte känner till hur man ska tackla bitchshields och langa diskvalificeringar, ska man då förlora sköna brudar bara för att något anses som creepy?
Life is a game.


Meddelanden
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden? - av Bubblan - 2013-08-14,13:53

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Era "rutiner" Dhace 20 7,753 2017-11-29,00:34
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 38 15,444 2016-07-29,19:07
Senaste inlägg:: kball
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 1 1,400 2015-12-19,16:22
Senaste inlägg:: Parafras
  Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays Beerpong 8 3,271 2012-09-26,11:54
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}