LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hamnat i en ond-cirkel. Hur tar man sig ut?
2013-08-17,17:01,
Inlägg: #1
Hamnat i en ond-cirkel. Hur tar man sig ut?
Hallå där!

Har snurrat in mig på en brud som är lite mindfucking, så tänkte fråga er fellow män för klarhet. Vi har träffats 2-3 gånger. Och vid alla tillfällen har det funnits en sexuell attraktion. Den första gången vi sågs fanns det inte riktigt utrymme för ett hemsläp så vi utbytte information för att kunna ha vidare kontakt. Andra gången vi sågs så tog vi ett par drinkar på en lokal bar och pratade i några timmar. När vi sedan skulle ut så kom vi överens om att gå hem till mig. Väl hemma hos mig så gjorde hon det klart och tydligt att inget mer än kyssande skulle ske. (Hon försökte indirekt höja hennes egna värde på detta sätt) Jag som vilken annan man som helst fortsatte vara persistent, då droppade hon frågan Vad jag var ute efter svarade i princip att jag tyckte att hon var trevlig och så, och att vi bara kunde umgås och se vart det leder någonstans. Efter det så kysstes vi lite till och hon helt plötsligt droppade att hon behövde hinna med en buss.

Ringde henne dagen efter och pratade ett tag och frågade om vi skulle ses nästkommande kväll, då droppade hon någon kommentar om att hon skulle träffa en kompis och inte kunde ses. Kändes lite som att det var någon slags ursäkt bara för att inte ses.

Sedan så hade vi lite vanlig sms kontakt som ledde till att hon berättade att hon hade ett nattklubbsevent som hon skulle hålla i. Och att jag behövde "loooooova" att komma den kvällen. Jag sa att jag skulle försöka ordna det. vidare fram och tillbaka så drog jag och några polare dit. (Hon ringde 2 gånger och smsade för att verkligen se till att jag skulle komma dit) Väl i dörren visade det sig att min inträdeslista inte fungerade. Påpekade detta, så hon letade upp nattklubbschefen och såg till att han kom och tog in mig och mina vänner. Väl inne på klubben så hälsade vi, så gick hon direkt och satt sig vid ett bord där massa grabbar satt. Varav 2 av dem var väldigt fysiska med henne (var inte en kompisrelation utan mer som att dem raggade på henne, and she liked it ). Så jag tänkte, jag spelar det cool och springer inte efter henne. Så jag körde på mitt game som vanligt och började prata med en randomtjej. Ett tag senare så såg jag henne stå själv väntandes, så gick till henne och skulle få igång lite prat. Fick en kram och en väldigt kall "Vem var tjejen i den jättekorta klänningen?" Så gick hon innan jag hann säga något. Som hämnd började hon hänga på någon random snubbe. Så tänkte att allt hon ville ha var att jag skulle in och visa vem det var som bestämmde. Så gick in hälsade på snubben och henne, och fick då höra "Tänkte du gå eller var det något viktigt? För vi är nämligen lite upptagna här" Jag sa: vi tar det sen och gick därifrån. När hon skulle hem sen så sa vi hejdå, och då sa hon att hon skulle ha efterfest hos sig och droppade att jag skulle "ringa henne imorgon"

Väl på morgonen så så hade jag fått ett sms från henne där det stod "Hur dåligt mår man inte idag???" Svarade inte på det, och fick ett samtal från henne någon timme senare. Jag droppade att det var en kul kväll och så vidare, så ramlade vi in på samtalsämnet att vi knappt hade sätts. Fick då höra kommentaren "Du satt ju vid ett bord med massa tjejer hela kvällen" Jag sa helt enkelt att hon inte var i syneshåll och att jag då snackat med randoms som tidsfördriv. Kände att rädda situationen genom att smsa som ledde till följande konversation:
JAG: "Du ska veta att jag hellre skulle suttit med dig hela kvällen igår! Wink Men du såg lite upptagen ut HursomhelstSmile Vad har du för planer imorgon?"
HON: haha, men du såg ju ut att ha trevligt med tjejen som visade rumpan Wink
HON: Hmm, jag vet inte, inga planer tror jag. Men jag måste fixa grejer till kvällen
JAG:Haha, Men då är du min imorgon förmiddag. Långt borta från tjejer som visar rumpan och folk som håller dig upptagen ifrån mig. Haha Wink Vi kan väl träffas på en fika och göra något spontant utifrån hur mycket tid vi har?"
HON:Aaah vi får se, vart en del som jag tagit på mig att göra haha!

Bestämde mig för att lägga hela grejen på is lite grann. Och svarade inte på hennes SMS (Torsdags) Sprang dock på henne ute på krogen på fredagen, då vi kramades och hälsade och hördes inget mer. (Jag gick ganska tidigt så såg inte henne så mycket mer heller).

Har en känsla att detta är en tjej som gillar att killar springer efter henne. Att hon bjuder ut för att senare leka sjukt svårfångad. Men jag har säkert begått en hel del misstag jag med. Så diskutera, hur kan jag ta mig ur denna situation för att landa denna brutta?

/DP


Meddelanden
Hamnat i en ond-cirkel. Hur tar man sig ut? - av Dark Prince - 2013-08-17,17:01

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}