LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
UNDVIK "XtraSize" (bullshit-piller)
2017-03-24,21:33,
Inlägg: #2
RE: UNDVIK "XtraSize" (bullshit-piller)
Jag håller inte helt med. Jag håller med om att de flesta pillerna är skit, men att det inte skulle fungera det tycker jag inte riktigt stämmer. Min kille och jag tillsammans beställde XtraSize(tror jag det var). Upplevelsen för mig var till en början den samma. Han är inte liten men inte heller stor ca 16cm tror jag. Ståndet var som vanligt men efter ett tag blev han hårdare än han varit förut. Jag brukar kalla det handukstorken för den står rätt ut och det går att hänga grejer på den. Ollonet växte rejält och det pirrade i kuken enligt honom, vi höll på som kaniner om ch om igen. Jag fick "skav", svårt att sittta dagen efteråt. I och med handukstorksläget, och att den svullnade upp så blev jag tillfredställd mer än tidigare, det kan jag gott lova. När det gått någon vecka eller två, var jag rätt van vid det nya, men hela tiden verkade det som att han lyckas med något nytt inne i mig för så hårt som jag kommit hade inte hänt innan mellan oss. Visst kan det vara nyhetens behag, men jag kom mer/oftare efter ett tag då jag enligt mig var mer van. Så jag tycker nog inte du ska dömma ut det så enkelt. hannah tipsar om penisförlängning mest för att det blev så sjukt mycket skönare. Sen är det kul att spica till det och fan vad gött det var när han aldrig ville sluta bara köra på hela tiden.


Meddelanden
RE: UNDVIK "XtraSize" (bullshit-piller) - av hanna87 - 2017-03-24,21:33

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}