LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför ljuger jag ibland?
2014-03-06,22:12,
Inlägg: #9
RE: Varför ljuger jag ibland?
Tenga och kinkykong; haha, exakt så gör jag alltid. Märker jag att personen jag debatterar mot är dåligt allmänbildad så kastar jag in totalt påhittad info med sådan tveklöshet och iskallt att ingen någonsin synar mig, alltså lyckas jag övertyga alla om min syn på saker... Men det är egentligen också ganska vidrigt beteende då man ju inte vill diskutera för att upptäcka nya synvinklar eller så utan endast för behovet att ha rätt och även på så sätt "hävda" mig.

Jag har ganska bra självkänsla allmänt men jag antar att jag hela tiden vill vara captain fantastic men saknar disciplin och energi att ta mig dit och börjar därför hitta på saker för att kunna skapa en bild av mig själv som den jag vill vara inför andra.

Men jaja, jag har väl kommit fram till varför jag ljuger och kommer fan aldrig hitta på eller tweaka på sanningen igen, inte ens någon eufemism av något.

Och nej, jag ljuger aldrig här, om nu inte just för att prove my point som jag också ska lägga ner. Forumet är ju anonymt så jag skiter fullständigt i hur mitt account uppfattas här, inget ego kopplat till ett anonymt nätkonto liksom.


Meddelanden
Varför ljuger jag ibland? - av Nicki - 2014-02-28,18:00
RE: Varför ljuger jag ibland? - av Nicki - 2014-02-28,18:32
RE: Varför ljuger jag ibland? - av Tenga - 2014-03-02,15:31
RE: Varför ljuger jag ibland? - av Tenga - 2014-03-02,19:16
RE: Varför ljuger jag ibland? - av TheD - 2014-03-02,19:11
RE: Varför ljuger jag ibland? - av Nicki - 2014-03-06,22:12

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför säger tjejer att jag är rolig? Entreprenören 9 5,139 2013-12-22,02:28
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}