LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU
2015-03-30,16:21,
Inlägg: #2
RE: 10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU
Let’s Talk About Sex

Det är alltid så mycket PK skit i sex diskussioner, så jag gör ett extra försök att vara extremistisk.
Helt seriöst, hur många tycker inte att sex är överskattat? I alla fall för generationer från de senaste 30 åren som har växt upp med porr, så måste tanken varit efter att vi har poppat vår cherry oftare än inte: Is that it!? Jag har sett frågan postas på forum, alla skriker ja och några coola forums kids skriver ”lär dig ligga, ligg med snyggare brudar”. Vad ingen riktigt tänker på är att det känns överskattat i jämförelse med de förväntningar vi har på sex på grund av porr. Efter att sex har varit en synd man inte har pratat om men alla velat ha egentligen, så präglas mycket av dagens kultur av en adolescent trotsig kultur där man impar på prettosarna med att vara sexuellt frispråkig och sofistikerad. För att det var det är, sexuellt sofistikation. Inte verklig kunskap och sexuell öppenhet. I tjej tidningar skrivs det om sex på ett PK och små busigt sätt, böcker som 50 Shades of Grey tar världen med storm för att de skriver ordet penis och vagina i samma mening, det är alltid någon hystery över att random Zara Larsson bloggerska inte rakar benen eller föredrar doggy eller tittar på porr med sin kille. Jag kan inte riktigt definiera kvalitén i sådant beteende bättre än att säga att ett sådant syn på sex är prepubertal och PK sofistikerad at best.

Vi har inte riktigt gjort en ärlig och djup introspektion i oss själva om vad sex verkligen är. Jag vill säga att sex och livet vi lever i sig är en bråkdel av vad den kan vara. Bara små inblick med tantra och droger som lsd, mdma, svamp visar att finns så mycket mer till saken.
Efter att ha knullat samma tjej ett par gånger kommer man till en begränsning i njutningen, sexet blir nästan en börda? Det finns inte riktigt något nytt, en ny ställning eller act som gör det hela tillfredsställande igen. Knulla, få en utlösning och få tjejen att komma om man orkar det, är typ normen. Sen vill man bara ha en ny leksak.

Jag är relativ oerfaren när det gäller sex om jag ska vara helt ärligt, och tanken att jag är ganska advancerad relativt till andra killar är lite skrämmande. Vad jag har läst och förstått utifrån, Sex God Method (lv2), Alexander Lowen (lv3), David Deida (lv4) och lite allmänt om tantra och ”enlightened sex” (lv5), så är sex mycket mer än vad vi gör det till. Eftersom det här är andra hands information mer än första hand erfarenhet reserverar jag mina åsikter om vad sex kan vara egentligen, men mer om vad sex inte borde vara.

Jag har kollat porr. My mind is fucking filthy. Jag har dragit min kuk till saker jag ångrat dude. Hela grejen är en mental perversion, det är en dröm en fantasi som har inget att göra med vad vi verkligen vill och behöver. Vi tror att porr är vad vi vill återskapa i våra liv och med tjejer, många är inte mogna nog att förstå bättre, och när man väl förstår och börjar ifrågasätter om det är allt som finns till sex och förhållanden med tjejer, flyr man alltid tbx till vad man vet för att slippa konfrontera verkligheten. Hur många gånger har jag inte gjort det. Sökt tröst i korruption och perversion, fått hem en ONS, tagit en walk of shame och undrat för mig själv ”är det här vad jag vill ha, jag lyckades men varför är jag inte glad, är det här allt?” och sen nästa dag rationaliserat jag mig tillbaks till en knulla knulla mentaliteten.

Jag säger inte att man ska bojkotta sex, inte heller processen det tar att utvecklas. Processen är viktig, även om olika för alla. Det tog lång tid för mig att känna att jag var klar med att pricka av mentala mål inom PU även om jag var en som hade redan förstått det intellektuellt redan i utgångsläget. Jag ville bara ha bekräftelsen jag aldrig fick när jag var liten, och det blev aldrig riktigt nog för varje gång jag fyllde på med bekräftelse insåg jag att jag jagade fortfarande en tom dröm och promise som aldrig kunde läka min tomhet. Men det gör den indirekt, det är den insikten och inte fitta i sig som läker. För varje insikt man får har man då ansvaret att ta till sig läxan och så fröet för ens nästa utvecklingsfas.

Vad jag började göra var att ändra min approach i sexet från knulla, till att älska, både mentalt och fysiskt. Orden jag sa, utbytet av energi och akten i sig handlade mindre om att ha tekniskt ”bra sex”, och istället ha och ge en bra känslomässigt tillstånd inom mig själv. Sex blev genast mycket mer spontant och naturligt. Det fanns inga luckor i akten jag tänkte på annat eller tyckte att det var tråkigt. ”Tekniker” hände spontant och var menade att förse ett behov i tjejen som uppkom i stunden istället för något jag hade läst var ett bra move. Jag släppte mycket bekräftelse behov och bjöd in tjejerna i en likadan judgment free zon. Maktspelen försvann direkt, och en hel del aggro och negativitet mot kvinnor blev positivt laddat i form av sexuell dominans för partnerns skull och inte som en bieffekt av ens osäkerheter. Sex var med andra ord inte riktigt ett utlopp för negativa energier och psykologiska problem utan ett medel för att läka och frigöra dessa. Genom acceptans och öppenhet, inte förträngning och ignorans.

Någon feminist sa att all sex är abuse, feminister är hysteriska, men inom PU är det ofta väldigt sant. Tittar man på LMR tekniker och akten i sig under sådana förhållande utifrån ser det ut som en laglig våltäckt haha. Don’t lie to me boy. You’ve done that wicked shit. När hon inte har lust petat på henne med kuken, gått över hennes vilja, tagit henne med ”accepterad våld” tills att hon har accepterat kuken som faktum och det att "egentligen" bara var hennes social spärrar och rädslor du ”våld” tog dig över. Jag skyller inte på någon, LMR är onaturligt även om det är väldigt förekommande, det är hur förhållande mellan killar tjejer och sex ser ut. Killar tar sex från tjejer och tjejer ger sex. Killar ger saker för sex och tjejer tar saker för sex. HAHA! Vi är torskar och prostituerade hela bunten.

Återigen jag skyller inte, jag bara pekar mot att ha sex med någon är en akt som är infekterat med mentala virus och hämningar. Att vara en tjej som följt med någon hem och får LMR när man väl ligger naken är inte psykologisk hälsosamt eller naturligt. Att vara en kille som överskrider dessa spärrar for the greater good är inte heller idealet. Hur ofta är inte tjejer självmedvetna om deras bröst, vaginor, vara naken och utseende? De sminkar med valfett och malda insektsvingar, plastikopererar deras kroppar och har ingen jävla aning om vad de vill ha. Vi män är känslolösa svin som vill bara förse våra egna behov på bekostnad av kvinnors själs och integritet.

Haha, mja inte riktigt bara. Både killar och tjejer är massa bra också. Men vi kan inte förneka att det finns mycket ondska och mörker i våra sexuella förhållanden med tjejer. Det här pratar vi aldrig riktigt om och det är just det vi måste bringa till ljuset för att uppnå en sexuell evolution. Från sex till kärlek. Speciellt efter att ha sysslat med PU och gjort kvinnor till ett medel, ett mål eller en bekvämlighet. Jag har insett på senare dagar att jag är en sex addict, kanske inte kliniskt men nära. Haha. Jag är inte rätt källa att lära dig enlightened sex ifrån, men har du inte någon annan som pekat dig åt det hållet, hoppas jag att du öppnar upp ögonen för framtiden och det nya paradigmet.

Förhållanden: Monogami vs Polygami

Jag börjar med att konstatera att jag inte har mycket erfaren i förhållande världen. Jag har aldrig riktig köpt idén att gå in i ett förhållande med en tjej. Det har alltid känts som en begränsning. Jag tänker inte vara ihop med någon för att det är vad som anses vara normalt, att ha en pojkvän/flickvän, att man är ensam, få status, eller bara är sexuellt attraherad till personen. För mig var ett förhållande något mellan en fullt utvecklad man och kvinnan, något som var menat att vara, och egentligen typ meningslöst om det inte var med tjejen jag skulle ha barn med och vara ihop för alltid med. ”Låtsas” som att man ska vara ihop för alltid när man är 16-25 kändes fånigt. Även om jag blev kär och fick såna tankar själv så var jag väl aldrig en believer.

Jag har alltid sett relationer med tjejer i termer av band. Jag anser att man har ett band med alla människor. Vissa är man vänner, andra släkt, vissa enas man bara med allt tunnare band och samhörighet, som intressen och härkomst osv. Bandet man har med tjejen man älskar är bara ärligare, djupare, starkare och sexuell. Vad som blev naturligt för mig att tänka då är att man kunde ha band med flera tjejer, kärlek för ena uteslöt inte kärlek för den andra. Det handlade inte om ägande för mig, även om denna ide inte gick båda hållen hehe. All the bitches are mine but I’m the only penis in town är regeln. Jag har/hade bacillskräck för killar och lite ego issues haha.
Många våra föreställningar vad den perfekta tjejen är, är falska illusioner. Utan extensiv erfarenhet är verkligheten aldrig vad man tror, och vad för typ av tjej man vill ha är sällan den man verkligen behöver.

Jag tycker att det är en fånig sak att vara i ett förhållande med första bästa tjejen, och sen se hur länge det varar tills att man gör slut och hoppar in i nästa förhållande. Det är inte ett riktigt val. Val måste komma från överflöd och kunskap. Så, min perception är att man ska se relationer i termer av band. Det gör per automatik poligami som ett naturligt leverne. Man älskar alla tjejer man älskar och man har en sexuell relation med alla man vill. Helt ego fritt och naturligt. Fast, det finns mer till saken enligt mig. Att ha ett djupare band med någon man älskar och relaterar till är definitivt mer givande än att ha multipla band med tjejer där kontakten begränsas till sex. Idealet för mig blir då att skapa så djupa relationer med så många tjejer jag kan/vill. Det handlar inte om ego ägande, utan om tillfredsställelse och uppfyllande. Birigit är min filosofi/weed flicka, Ulla är min party/booze weapon of choice, Ingrid min mys/film kärlek. Jag älskar de alla på olika sätt och vi gör bara vad vi vill med varandra. De kanske till och med älskar varandra. Hehe. *näsblod*

Min fantasi i en renare form tar bort ägande aspekten ur förhållanden. Det förminskar inte värdet i att lära känna varandra på djupet, och förtränger inte viljan att lära känna och ha sex med andra. Ska man tycka som mig, nej. Men man ska kunna tycka det man tycker helt ärligt. Min nuvarande tjej är inte öppen för multipla relationer, men jag är inte heller riktigt öppen för det på hennes håll heller. Det sägs att kvinnor behöver inte ha fler män i sitt liv om de blir tillfredsställa av en maskulin källa, men jag tror att män har en starkt tendens att vilja ha feminin energi i olika former.

Polygami eller monogami, båda funkar bara de är baserade på kärlek, och inte polygami som i vilja att knulla runt en massa för att uppfylla ego need eller monogami som i co-dependency och att vara in need av varandra. Enda nykeln till framgång här är öppen och ärlig diskussion utan att blanda in egot och begränsningar från social conditioning. Att öppna sitt hjärta. Deala med psykologiska issues, för att kunna ha hälsosamma och givande förhållanden. Det är inte en fråga om fler eller en, utan av kvalité och hur ärlig man är med sig själv och andra. Men framförallt hitta rätt tjej som passar vem du är, vad du verkligen förtjänar, och hjälpa varandra att uppnå det högsta inom sig själv och mellan varandra. The ”How” får någon annan mer upplyst svara på. Just sowing the seed, så att vi vet vad vi kan växa fram när det är dags för det.

Build your heart just like you build your muscles.
Fuck you all.
Yours truly,
Seaturtle.


Meddelanden
RE: 10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU - av Seaturtle - 2015-03-30,16:21

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}