LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som öppnar sen nothing
2015-05-27,21:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-27,21:42 av {2} Parafras.)
Inlägg: #1
Tjejer som öppnar sen nothing
tja, måste dela med mig av en händelse..
finns en tjej jag jagat lite grann och lite väl mycket så jag struntade i att höra av mig. Då började hon skriva till mig, men för INTE vidare konvon alls. Jag fattar ju att intresset är kvar och att jag inte vart för needy blabla, men bördan läggs på mig och till slut är det ändå som om JAG öppnat henne.

Såhär var det,
H: HEJ!
Jag: Hejhej
H:Vad har för du dig? Smile
Jag: blabla, själv?
H: Lyssnar på musik mest. (INGET mer, inga fler frågor eller så)

Här tänkte jag först att jag skulle bryta rapport med henne och inte fortsätta skriva, vara lite off men tänkte fuck it så vid det tillfället började jag föra vidare konvon och vi snackade lite grann och allt flöt på men i slutet var det ju ändå jag som "jagade" igen. Sååå för att få in lite psykologi för att det är kul;
Ville hon mest ha bekräftelse på att jag fortfarande är sugen?
Öppnade hon för att visa intresse men mannen skall leda, så hon "lät" mig leda?

har egentligen inga problem med att leda men har på det senaste velat känna känslan av att bli jagad, istället för att jaga (ego boost, jag vet) så hur skulle jag kunnat skött det bättre?

OBS, blyg tjej. Kul dock att "ta ett steg tillbaka" fungerar - dvs, jag slutar höra av mig och hon hör av sig.


Meddelanden
Tjejer som öppnar sen nothing - av Parafras - 2015-05-27,21:41

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 2,956 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Får tjejer att bli kära i mig. Erikkars 5 2,940 2013-11-18,23:55
Senaste inlägg:: Erikkars
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,128 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 6,005 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,350 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}