LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
I never asked for this
2015-11-12,03:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-12,15:34 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #1
I never asked for this
Detta handlar om en tjej jag hälsade på för ett par dagar sen(hb 8 big ass). Vi visste lite bekant vilka vi var för jag stötte på hennes vän 1 år tillbaka, tog kontakt med henne på Facebook och därifrån gick konversation till kvällsträff hos henne.

Hon satte på en film men vi snackade lite grann under filmen samtidigt jag körde kino tills kiss close. Det börjar bli real sexual esculation efter halva filmen, I got my tounge in her anal Sleepy dock pushar hon iväg mej retsamt. Hon tar sina händer oftast mot mina händer hårt och hånglar mig väldigt intensivt, verka vara riktigt down on me. Gav henne även skön oljig massage som hon verkade njuta av, passade på att dra ner hennes pants så att hela röven syntes och smyger in med kuken och knullar henne i soffa.

Filmen är slut, bär upp henne från soffan och tar oss till hennes säng. vi pratar lite i sängen för hon ville ta de lite lugnt men efter 10 min körde vi igång. Hon var en klar 10 på att suga o knulla, försökte även stoppa dicken i hennes anal men hade typ halvstånd pga överstimulation lr vad de betyder. Kom en massa på henne bakifrån, hade kört nofap på 7 dagar lol.

Klockan tickar och jag försöker klä på mej medans hon duschar. Lite snack vid dörren när jag tar på skorna och ska strax säga hejdå, hon säger då vart hennes kram är o svarar att hon får komma då, blev intensiv hångel men när jag drog så stängde hon dörren jävligt hårt efter sig (nåt att tänka på?)

3 dagar har gått ingen av oss har hörts så jag skickade meddelande:

- tagteam på gymmet later, törs du Smile

Nu 2 dagar senare ännu inte fått någon svar från henne. tycker att det är skumt, brukar aldrig bli helt tomt efter att jag haft sex med tjejer. Allting gick smooth o fick lay som var mycket sensuellt o passionerat, så vad är det som kan slå i hennes tankar? jag e helt speechless

over and out/ clueless gamer


Meddelanden
I never asked for this - av Sex Intelligence - 2015-11-12,03:53
RE: I never asked for this - av sjoggaa - 2015-11-12,08:52
RE: I never asked for this - av Parafras - 2015-11-12,09:39
RE: I never asked for this - av confused... - 2015-11-12,16:02
RE: I never asked for this - av confused... - 2015-11-12,16:49
RE: I never asked for this - av zneppo - 2015-11-12,16:54
RE: I never asked for this - av confused... - 2015-11-12,17:03
RE: I never asked for this - av bcude - 2015-11-13,00:58
RE: I never asked for this - av confused... - 2015-11-13,08:36
RE: I never asked for this - av sjoggaa - 2015-11-15,20:11

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}