LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
regarding validation (again)
2016-07-22,00:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-22,00:47 av {2} Vetinte.)
Inlägg: #2
RE: regarding validation (again)
Jag förstår din poäng men det handlar väl om någon slags kvalitetskontroll. Är hon modell är det förstås en liten fjäder i hatten men också för att folk ska förstå vilken nivå hon ligger på.

Inna, en numera ganska avdankad artist (?), tog mig på kuken en gång för länge sedan efter att hennes negervakter dragit in mig och en polare i deras vip. Den storyn drar jag hellre än när jag lagt någon snygg "tia"/"modell" från kvarterskrogen på rygg trots att jag inte satte på Inna. Visst att det inte hjälper ens game att skryta i överdrift men rövare är roliga och den som drar hem sin första modell måste ju få berätta för världen. På samma sätt kommer jag berätta om henne då det är min största "bedrift" när det kommer till tjejer då det stod miljonärer, feta oljeshejkar och rappare runt henne men i hennes ögon var jag störst, rikast och bäst på plats men det betyder inte att jag bygger min person utifrån att hon tog mig på kuken mitt i hennes förmodade koks- och alkoholrus.


Meddelanden
RE: regarding validation (again) - av Vetinte - 2016-07-22,00:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Relaxation Pt II --> Unplug from validation ridiculousbeast 9 3,371 2016-06-12,11:49
Senaste inlägg:: Fiskarn
  How to Stop External Validation and Just Have Fun! RSD Brad Commander 1 705 2012-12-05,02:41
Senaste inlägg:: Commander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}