LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Problematik med lusten
2016-08-07,02:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-08-07,02:55 av {2} vladimir87.)
Inlägg: #11
RE: Problematik med lusten
Hej en liten uppdatering. Vårt förhållande flyter på mycket smidigare än innan och allt funkar skitbra. Dock har ja ett personligt problem med hälsan. Jag har haft väldigt ont i ryggen sen en tid tillbaka o även höften så har kollat upp detta hos en vän som har egen klinik för idrottskador och ja har en snedvridning i ryggen och ena höften så jag har belastat snett hela tiden sen ja började träna vid 13 års ålder och nu vid 29 års ålder höll det ihop men nu är smärtan fruktansvärd.

Jaq har vetat om att ja är sne i kroppen hela tiden men inget jag funderat över utan kört på sen innan. Men min rygg och höft kommer bli bra om jag kör sjukgymnastik 2 mån och undviker träna tex marklyft och knäböj under tiden vilket känns surt då det är mina favoritövningar :p. Jag vill inte agera gnällspik men ja mår bra av att kunna träna utan skador.

Men å andra sidan har ja fått lägga upp andra former av tränings mål som ja känner mig taggad till o göra. Har gjort 140 kg i bänk och har som mål till årsskiftet klara 150 kg Smile så jag försöker undvika så mycket ja kan att tänka på att ja är skadad i underdelen av kroppen o försöka koncentrera mig på vad jag kan göra med överdelen ist. Hitta nya lösningar och utmaningar helt enkelt.

Sen var det väldigt jobbigt i torsdags, kom hem på eftermiddagen och min tama afrikanska pygmeigelkott var väldigt hängig. Tog ut henne ur buren och la henne på golvet för o se om hon gick som hon skulle men hon orkade knappt gå eller stå på benen. Tog ut henne i köket och hällde i henne lite vatten för de kan i vissa fall ha vätskebrist men hon piggnade inte till eller så av detta.. Sen la ja henne i soffan och klappade henne och då somnade hon in. Kändes nästan som hon väntade på jag skulle komma hem och hon fick dö när jag var där.

Antagligen hjärtat som slutade fungera. Jag har haft många djur i mina dagar. Katter, hunder och säkert 150 ormar då jag älskar ormar och reptiler då jag köper in massa djur, avlar och säljer men jag fäste mig väldigt mycket vid min igelkott. Jag vet det är ett litet djur men hon betydde massor för mig så jag kommer begrava henne imorron och det känns bra Smile


Meddelanden
Problematik med lusten - av vladimir87 - 2016-07-14,22:01
RE: Problematik med lusten - av Bruno - 2016-07-14,22:39
RE: Problematik med lusten - av godsgift - 2016-07-14,23:51
RE: Problematik med lusten - av vladimir87 - 2016-07-15,00:33
RE: Problematik med lusten - av godsgift - 2016-07-15,04:21
RE: Problematik med lusten - av vladimir87 - 2016-07-15,10:58
RE: Problematik med lusten - av vladimir87 - 2016-07-20,12:29
RE: Problematik med lusten - av godsgift - 2016-07-20,16:19
RE: Problematik med lusten - av vladimir87 - 2016-07-22,21:56
RE: Problematik med lusten - av vladimir87 - 2016-08-07,02:29

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}