LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Krogen
2016-07-27,20:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-27,20:43 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #6
RE: Krogen
(2016-07-24,12:46)Bruno Skrev: Kan också ha sådana där rena riktiga skitkvällar där i princip ingenting händer. Vissa gånger är det nog helt enkelt bara så att man råkat dra in på ett ställe där ratios och stämningen är usel av diverse anledningar och då är det inte så mycket mer man kan göra än att försöka ha kul, skoja och roa sig själv. Faktum med att jag tycker flesta klubbarna suger i det här avseendet idag och spenderar hellre mer för att gå in på ett flashigare ställe med hetare brudar och vanligtvis bättre ratios än att bara göra skiten halvdant.

Och har man blivit bränd och dissad av en brud så att massa andra tjejer på stället såg det också, så kan det bästa ibland bara vara att acceptera att kvällen är död haha. Big Grin Pre-selection åt fel håll.

Andra gånger kan det ju vara något med ens egen vibe som är knas.
Kanske berodde det på att du inte insåg hur jävla packad el. speedad du såg ut själv. Något jag har märkt en skillnad i natt och dag i bemötande på är att tänka på att fixa hållningen. Den kan säga mycket om folk och deras självförtroende, så är det ju. Och en schysst solbränna går alltid snabbt att ordna till nästa utgång också. Wink

Men varför inte göra en mer detaljerad berättelse kring kvällen om det nu var så att de blev mindre intresserade efter att du öppnat käften? Så kanske det går att hitta någonting värt att tänka på.

Hej Bruno. Tack för ditt svar. En sak som antagligen spelade in var att jag var där helt själv, jag kände inte en enda pers. Många är ju flockdjur och speciellt för tjejer signalerar det nog weirdo, social svaghet. Särskilt full eller speedad var jag inte. Kanske syntes det på mig allt för tydligt att jag bara var där för en sak kanske såg jag nervös och spänd ut gjorde mitt bästa för att inte göra det.

Å andra sidan ju längre kvällen fortskred ju mer kaos blev det och jag såg massor av ensamma killar gå runt och prova lyckan på tjejerna på dansgolvet. Kanske hade de sina vänner i närheten men sak samma det kunde tjejerna omöjligt veta, det var ett stort ställe med många olika sektioner.

Första tjejen gick det väl bäst med det var snarare som att hon började snacka med mig än tvärtom, även om jag frågade om jag fick sitta bredvid dem i en soffa hon var där med sin kompis. Vi började snacka om pokemon, jag satt med telefonen först och hon frågade om jag höll på med det. Det gjorde jag inte. Försökte inkludera hennes kompis i samtalet men märkte att hon störde sig på mig. Sen skulle de dra o dansa då hakade jag på dem men när vi väl kom dit var jag fullständigt ointressant för dem och förblev det resten av kvällen, det var uppenbart att de drog till dansgolvet för att bli av med mig.

Sen var det flera tjejer som jag försökte snacka med under kvällen alltså minst 10 olika men det blev inte mycket med det fick mycket korta svar och inga motfrågor och musiken var så jävla hög. När jag tänker tillbaka var det en tjej i baren som jag faktiskt hade kunnat skött bättre hon kanske var den snyggaste av dem också. Vid tidpunkten blev jag dock irriterad för hon tyckte att jag skulle bjuda henne på en drink. Jag var lite full så jag tänkte ok fan har ju pengar för en gångs skull men det är egentligen helt mot mina principer att bjuda tjejer på drinkar så medan vi stod där och väntade på bartendern så tröttnade jag och gick tillbaks till dansgolvet. Men jag märkte ett visst intresse av henne hon pressade lite med sin bara arm mot min på bardisken och hennes polare drog så den situationen hade jag kunnat göra något med helt klart om jag hade haft game (vilket jag uppenbarligen inte har). Dagen efter tänkte jag att jag borde ha kört en sjukt cheeky grej som antagligen inte hade funkat men som hade varit rolig iaf. Att medan vi stod där och försökte få kontakt med bartendern bara säga till henne "Äh vad säger du ska vi inte bara skita i det här och dra istället?" "vart då?" hade hon frågat och jag hade sagt "ja hem till dig såklart".

Anyways det som störde mig var:

1. Min egen tunghäfta liksom jag kommer inte på nå bra grejer att säga även om jag undvek alla de värsta grejerna ställde inte nå ja och nej frågor eller "vad jobbar du med" eller nå sånt skit. Som sagt var det jobbigt iof med tanke på volymen att prata öht. Hatar det där när man måste upprepa saker och luta sig inåt hela tiden för att höra något.

2. Att bryta tjejgrupperna. Kändes som sagt som slutna cirklar även de som bara var två och två, de var nästan som lesbiska par som bara har ögon för varandra. Men så kan jag uppleva att många tjejer är i vardagen också helt uppslukade av varandra nästan. De sitter ihop hårdare än neutroner i en atomkärna. Måste man ha en wingman för att hantera det eller hur fan gör man? Det är ju möjligt att de har pojkvänner hemma iof. Men ALLA tjejpar och tjejgrupper kan väl inte bara vara där för att dansa liksom. Varför ska de cockblocka varandra så jävla mycket? Känns så jävla barnsligt ärligt talat. DESSUTOM upplevde jag det som att vissa skickade ut signaler liksom för att retas med en. De ger en blickar sen försöker man snacka med dem så dissar de en och fnissar åt sin tjejpolare. I de flesta fall brukar jag inte tränga mig på om jag inte märker någon form av intresse, eller ja kanske försöker säga hej eller kommentera något sen om jag får en skitkylig replik så brukar jag strunta i det.

Vissa tjejer försökte jag bara säga hej, mitt namn ta i hand och fråga om deras namn och de verkade tycka jag var helt dum i huvudet vissa iaf när jag sträckte fram handen.

Angående kompisar att gå ut med så händer det men föredrar på något sätt ändå själv konstigt nog. Jag har inga kompisar som är målmedvetna på samma sätt som jag är i det här avseendet eller som har riktigt samma problem eller som vågar testa sig på samma sätt de flesta snackar bara och jag är så jävla trött på det. De flesta är dessutom inte singlar. Jag är "a man on a mission". Jag känner mig som en kodknäckare under andra världskriget. Jag vill inte snacka fotboll med "grabbarna" eller nå annat sånt trams jag vill inte ens bli särskilt full.

Känner inte direkt att jag behöver nya kompisar men ok visst om det är det som krävs så kan jag försöka mig på det också, i så fall vad ska man göra för att bli populär bland grabbarna då om man kommer till ett nytt sällskap? Bjuda laget runt? Känns ju som att de flesta killar är nästan är ännu mindre intresserade av att snacka med en än tjejerna antingen tror de väl att man är homofil om man börjar prata med dem eller så hatar de en för att man är en rival.

Sorry for wall of text. Börjar bli dags att dra ut nu förresten haha.


Meddelanden
Krogen - av StayHungry - 2016-07-24,04:12
RE: Krogen - av Northeros - 2016-07-24,11:26
RE: Krogen - av Bruno - 2016-07-24,12:46
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-27,20:38
RE: Krogen - av vladimir87 - 2016-07-24,22:19
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-25,13:39
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-28,13:51
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-30,12:00
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-28,15:01
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-28,21:04
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-28,22:49
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,12:02
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-29,16:19
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,16:38
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-29,20:16
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,22:04
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,03:42
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,11:00
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,18:30
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-31,07:24
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,17:26
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,18:38
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,22:45
RE: Krogen - av godsgift - 2016-07-31,23:16
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-01,14:33
RE: Krogen - av TobiasK - 2016-08-01,20:59
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-08-02,11:35
RE: Krogen - av Oxtilia - 2016-08-02,13:26
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-02,15:43
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-04,02:40
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-11,16:00
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-15,13:15
RE: Krogen - av Pienso - 2016-08-15,21:36
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-18,11:02
RE: Krogen - av piraten99 - 2016-11-28,12:28

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,588 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}