LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Krogen
2016-07-30,12:00,
Inlägg: #18
RE: Krogen
(2016-07-28,13:51)StayHungry Skrev: Så jag har liksom inga större problem att säga hej men sen blir det ofta snabbt stelt och awkward för att jag är tafatt. "Sprid värde/glädje under hela kvällen, öppna för att ha underhållande och sjuka samtal utan att fokusera på output."

Oj du får det där att låta som något lätt. Det är ju just det som är svårt. Hur sprider man glädje? Och vad ska jag prata om för sjukt då tycker du?


Sprida glädje: För egen del älskar jag att jävlas/retas/ använda ironi/sarkasm. Komma med antydningar/påståenden/skapa reaktioner. Det är underhållande och, enkelt uttryckt; när jag har roligt sprider jag glädje. Om du mår bra ser dessutom andra tjejer det, de blir nyfikna; Vem är den killen? Han verkar skön, han ÄR festen!

Tänk i enkla termer, "Vad är underhållande?" För mig är det knappast när jag befinner mig i en intervjuliknande konversation med tråkiga standardfrågor efter varandra såsom vad pluggar du, hur gammal är du? etc. För mig är det snarare när jag befinner mig i gränslandet för vad som är okej, dvs att testa gränser. Exempelvis att ta på brudars bröst, jämföra mellan target och hennes kompis(ar) och ge en analys (för att ta det rätt långt). Jag älskar är att få en överdos av blandade reaktioner när jag pratar med tjejer, den tråkiga, stela tjejen är way för uttråkande för att spendera mer än några få minuter på, jag vill att saker ska hända! Slag på armen, arga miner, aawww, "Wtf-uttrycket", shittests, garv. Ja en blandning beroende på vart samtalet tar vägen. Bli mer unik genom att skilja ut dig från standard-dudesen som droppar vanliga topics.

Nu har jag bott i Australien sedan Oktober och alltid haft mycket asiater runt om mig. Vad som då funkat OTROLIGT effektivt är att rada upp sjuka/grova ord/meningar på deras hemspråk Mandarin/japanska/Tagalog, koreanska.. Är det Aussies brukar jag dra upp min egna bild av aussies som de sedan brukar försvara stenhårt "Noooo that's so wrong, we are more..."

Jag tycker dock det kan vara svårt att komma upp med samtalsämnen bara sådär. När jag befinner mig i en konversation kommer svaret jag får istället öppna upp för olika vägar. Jag väljer sedan vilken väg jag vill ta. Det kan vara en antydning såsom; "whaaat så du gillar inte pepparkakor, det finns ju inget godare!!!??" en story: HAHA, minns en liknande grej när jag drog ut i Amsterdam.." eller en ny fråga: Ahh du verkar ju spontan och galen, vad är det galnaste du gjort?

I början när man är ny eller när man har en kväll när det går halvdant kan det dock vara enklare sagt än gjort. Har fortfarande kvällar där det går seeegt. Problemet jag ofta hade förr var att tänka för mycket att jag måste säga något specifikt för att tjejen ska gilla mig. Fuck that, säg vad du för stunden får upp i huvudet, va mer i nuet och tänk mindre. Dvs agera mer på impuls! Testa dig fram, experimentera, se vad som fungerar!

En annan grej som funkat för mig är att ha några nedskriva konversationstartare/ämnen som du kan dra om det låser sig.

Också.
Kör snabbfrågor: Glass eller choklad, alkohol eller gräs, skidor eller snowboard, midsommar eller julafton.. utgå från den infon och skapa dig en egen bild av tjejen, "Så du är en sådan tjej".. Belöna/straffa beroende på om du gillar svaret eller inte.

(2016-07-28,13:51)StayHungry Skrev: 1. kommentera kläderna, smycken eller whatever de har ju faktiskt ansträngt sig så det borde väl vara uppskattat?
2. mer kroppskontakt fast diskret
3. testa några knäppa random frågor/statements
4. börja snacka med folk snabbare, så fort som möjligt så att man inte framstår som en creepy "scavenger" ett uttryck jag lärde mig igår. tyckte jag märkte det igår också att direkt efter att jag börjat snacka med tjejer att det gick lättare med andra så de kanske hade sett att jag snackade med de första.
5. börja snacka med grupper där det är killar också det har jag värjt mig för hittills. ofta är det ju killar tillsammans med tjejerna men då tänker jag alltid att det är deras pojkvänner men så behöver det ju inte vara.

Ska gå ut nu och testa daygame får se om jag vågar min plan är att iaf le och säga hej till 10 stycken kanske mer beroende på situationen.

Sen ska jag gå ut på fredag och lördag så ge mig gärna lite fler tips. Openers är bra men jag vill snarare ha tips på "continuers" och hur jag eskalerar. Helt ärligt så har det känts som att flera av tjejerna jag snackat med har varit ganska intresserade så kanske borde jag gå hårdare in med sexuella grejer tidigt?
Det är bara att kritisera mig så mycket ni vill jag är här för att lära mig.

P.S. den där pokemon-convon jag nämnde från första kvällen var lättsam och rolig vi skämtade en del båda två och jag nämnde några olika pokemon-episoder även om jag som sagt aldrig skulle spela skiten själv har man ju sätt alla weirdos som springer runt ute och läst om det.

Just ja en sak jag lärde mig förresten av en video igår innan jag gick ut som faktiskt hjälpte var ögonkontakten "maintain strong eyecontact" jag brukar flacka för mycket med blicken vanligtvis. Och jag har faktiskt väldigt snygga ögon om jag får säga det själv. Resten av mig är väl sådär. På en snyggskala är jag väl en 7a kanske 8a på en bra dag.


1. Yes, komplimanger för hur de klär sig är uppskattat, de har ju spenderat timmar på att göra sig fina/sexiga så go for it! Det visar ett direkt intresse från din sida med!
2. Kroppskontakt > Oh yes!!! Mer än du tror, testa gränser! Bli mer bekväm med att ta på tjejer/ och killar. Det kommer förenkla från första början än att gå från 0 till sex, risk för creepyness då. Trappa upp! Varför diskret?? Fuck that. Jag tycker inte du ska bryr dig om andra ser att du kramar/håller en hand runt höften, drar tjejen fram o tbx eller känner på hennes muskler. Att INTE vara diskret visar att du är bekväm med tjejer runt dig, lite som att "oj han får nog ligga mycket" > intresse.. bara för att ni tar på varandra betyder inte det att ni kommer gå hem och knulla, det är aldrig bunden, du kan enkelt byta tjej.
3. Yes, ovanliga topics är kul!
4. Yes, öppna så tidigt som möjligt så du har ett flow, därefter rulla vidare!
5. Alltid nice att ha några dudes på din sida, få några highfives på dansgolvet etc. Testa att lyfta upp killar i mening att de verkar vältränade, grymma på brudar etc. Prata om att knulla, fotboll etc.


Eskalera mer genom att bland annat göra sex till ett natuligt konversationsämne, applicera mer kino/beröring, och trappa upp detta mer och mer.

Ögonfucka är kraftfullt och visar dominans. Vik inte av före tjejen. Vid ögonkontakt, approacha!

Inlägget är lite slavsligt skrivet men ska med flyget imorn bitti så måste packa.


Meddelanden
Krogen - av StayHungry - 2016-07-24,04:12
RE: Krogen - av Northeros - 2016-07-24,11:26
RE: Krogen - av Bruno - 2016-07-24,12:46
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-27,20:38
RE: Krogen - av vladimir87 - 2016-07-24,22:19
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-25,13:39
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-28,13:51
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-30,12:00
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-28,15:01
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-28,21:04
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-28,22:49
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,12:02
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-29,16:19
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,16:38
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-29,20:16
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,22:04
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,03:42
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,11:00
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,18:30
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-31,07:24
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,17:26
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,18:38
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,22:45
RE: Krogen - av godsgift - 2016-07-31,23:16
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-01,14:33
RE: Krogen - av TobiasK - 2016-08-01,20:59
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-08-02,11:35
RE: Krogen - av Oxtilia - 2016-08-02,13:26
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-02,15:43
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-04,02:40
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-11,16:00
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-15,13:15
RE: Krogen - av Pienso - 2016-08-15,21:36
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-18,11:02
RE: Krogen - av piraten99 - 2016-11-28,12:28

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,587 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}