LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Krogen
2016-07-31,07:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-31,07:26 av {2} Fiskarn.)
Inlägg: #20
RE: Krogen
(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: Ok Fiskarn tack för ditt svar det var jättebra det gav mig lite ammunition till kvällen ska testa några nya grepp, både bokstavligt och bildligt.

En fråga jag har är HUR tidigt ska man göra saker? Som pepparkaksfrågan exempelvis är det verkligen det första du säger till en tjej bredvid dig vid baren? Eller hur långt in i konversationen? Borde man inte börja med några meningar "normalt" iaf? Känns som att många skulle tycka att man är ett weirdo annars eller att det blir så uppenbart att man kör game, eller tänker jag fel här? Och hur fort börjar du ta på dem?


Nja, men att öppna med "Tjena, gillar du pepparkakor?" Sure why not, är inte så himla noga. (Du kan ju dra en line att du gick förbi någon vars parfym luktade exakt som pepparkakor vilket gjorde att du blev nostalgisk, då är den tagen ur situationen.) Ponera ett scenario där du öppnar med "Tjena, ni ser ut att ha den rätta julkänslan, åkt mycket pulka? Blabla,, sitter mest inne när det är kallt, föredrar sommar. >>[tjej verkar inte gilla julen] >"Antydan": Så du gillar inte pepparkakor?

Vill mest visa att det går att snacka om allt möjligt. Testa både random konversationsstartare och några normala! Jag får rätt ofta svar som "Haahaha you're so weird" vilket jag tar som något bra! Hellre weird än normal. Normalt är tråkigt.

Hursomhelst exempel på några normala öppnare:
"Tjena, vad är det för drink, ser sjukt god ut!"
"Tjena, *färg* brallor, ni är *program*, rätt!?"
"Tjena, diggar din klänning! Vart köpte du den"?
"Tjena, jag behöver tips på en grym drink, förslag?"
"Tjena, vet ni vad inträdet är hit ikväll?"
"Tjena, ni ser sköna ut, vart kommer ni ifrån?"

Jag försöker ta på dem så fort som möjligt, oftast är musiken rätt hög så ni tvingas stå eller sitta nära varandra, annars kan du låtsats att du inte riktigt hör, henne, ta handen på hennes axel och luta dig inåt för att höra. Highfives är oskyldigt och effektivt, skapar lite laddning av energi dessutom, gå in för en kram, en kindpuss (pga att du vill belöna hennes beteende)..! Be om en massage för att du stel efter gymmet... Tumbrottas om en öl, eller varför inte dra en story och väv in henne i den och visa exakt hur det gick till med rörelser. När jag är på harrys som också har en bowlingbana kan jag visa tjejen professionellt hur hon ska stå och hur armrörelsen blir korrekt. Dvs mycket kroppskontakt. Enkla svaret är väl så fort som möjligt, annars finns risk för creepyness. Börja lite mjukare och trappa upp. Att inte ta på tjejen kommer försvåra eskaleringen avsevärt. Dessutom blir ni mer intima med mer kontakt.

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: "En annan grej som funkat för mig är att ha några nedskriva konversationstartare/ämnen som du kan dra om det låser sig."

Hmm körde snabbsvar kunde inte quota ordentligt nu tydligen, skitsamma du fattar att jag citerar dig.
Har du några tips på bra sådana? Vad ska man undvika där förutom ja och nej-frågor?


Har inte några nedskriva ämnen i min nuvarande mobil men ta några av öppnarna jag nämnde ovan och skriv ner. Ett par påhittade jag nyss kom på iaf:
"Och hursomhelst, så här är det, jag behöver tips på en rolig present till min gaypolare som fyller år nästa vecka, vad tror du jag ska ge honom?"
"Shit dj'n smashar ut bra beats ikväll, vad har du får några favoritartister?"
"Ämnesbyte! Så vad är ditt drömresemål?


(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: "
Eskalera mer genom att bland annat göra sex till ett natuligt konversationsämne, applicera mer kino/beröring, och trappa upp detta mer och mer. "

Nå tips på att göra sex naturligt? Och det kan man verkligen inte börja med att prata om eller? Jag är långt ifrån oskuld men har bara haft sex två ggr i år så jag är minst sagt rostig när det gäller det sexuella. Det är för övrigt ett av mina mål med den här resan att bli betydligt mer sexuellt frigjord jag vet inte om det är min uppfostran eller vad fan det är men jag är allt lite pryd ibland tror jag.


Tänk på sex mer, prata mer sex med alla. Genom att prata mer sex kommer du bli bekvämare!!! Jag pratar sex waaay too much och älskar att koppla vanliga meningar till något sexuellt. Klart du kan börja snacka sex, Tror dock inte att jag testat att öppna med det så kan inte svara hur tjejer reagerar på det.

Men jag kopplar väldigt mycket till sex och vips är vi inne på det ämnet. Såsom nu när jag gjort farmwork och plockat purjolök har jag varit supertydlig med hur vi plockar (runkrörelse). Jag har även berättat att brysselkål är som ett stort dildofält där vi tillverkar dildos i alla storlekar. Vips så berör jag "sex." Därefter kanske jag säger, du verkar ju rätt pryd, jag borde ta hem en till dig?

Så, koppla vardagsgrejer till sex! Smile

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: "Ögonfucka är kraftfullt och visar dominans. Vik inte av före tjejen. Vid ögonkontakt, approacha!"

Det här talade jag om tidigare i tråden att jag tycker mig få väldigt dubbla signaler. Jag märker helt klart att tjejer kollar sen går jag fram till dem, nästan omedelbart oftast och tar kontakt, tar alltid lite på dem också skakar iaf hand. Men väldigt ofta när jag gör det så händer liksom ingenting det är nästan som om de gör det bara för att retas, att de vill att jag ska tro att de är intresserade för att få det stora nöjet att skjuta ner en? Eller så verkar jag så sjukt tråkig eller har dålig andedräkt eller vad fan det nu är, jag blir jätteförvirrad. Själv tycker jag att det är ganska "tufft" att gå ut själv och snacka med massa tjejer men de flesta av dem verkar inte jätteimpade må jag säga. Det vore roligt att gå ut med någon som inte känner mig och låta dem observera och säga vad de får för intryck för jag tycker att det är rätt konstigt. Jag tycker att jag är relativt "alfa"(gillar inte det ordet) faktiskt iaf jämfört med många andra. Exempelvis skiter jag(nästan) i hur en tjej ser ut om hon är 7a eller 10a när jag går fram till henne.


Det handlar om att något i ditt beteende gjorde henne mindre intresserad. Sedan är det ju vanligt att tjejer flörtar för att se om de är attraktiva. Att de skulle göra det med motiv att kunna skjuta ner dig... Nej, det händer något väldigt sällan. Du nämner att de inte verkade jätteimpade? Varför behöver du bekräftelse av dem att du är cool som vågar? Det ser jag snarare som en svaghet, att du behöver skylta/imponera med att du faktiskt tog tag i dina bollar. Att söka bekräftelse är en turn off. Även om du inte säger detta ordagrant kommuniceras det antagligen i din personlighet.

Jag tror det är så simpelt som att du behöver ägna mer tid ute, bli mer bekväm med att konversera/kroppskontakt och eskalation, testa att se vad som funkar, ha kul på vägen och månad för månad se din egna förbättring.

Rekommenderar verkligen wingmans. Det är ett utmärkt sätt för att analysera dig som person och dina approacher. Hur du uppfattas när du approachar, hållning, mimik... Dessutom kan ni motivera varandra![/b]

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: Här om dagen fick jag väldigt fina komplimanger för mitt utseende både för mitt ansikte och min kropp av två olika personer. Problemet var bara att båda var killar! Hahaha. Men jag menar jag borde ju inte va helt ful iaf men samtidigt verkar det ju tydligen inte hjälpa så mycket. Kanske det att jag är där själv som creepar ut dem? Är ju äldre än de flesta där också kanske det är där som skon klämmer?


Niiice!! Om det är ett litet place och tjejerna ser att du går fram till många utan att få någon vidare respons kan det mycket väl vara en anledning till att det går skit. Tjejer vill ju ha killen alla andra vill ha. Toppen på isberget! Att du är äldre tror jag snarare kan vara till din fördel då du är mognare och antagligen har mer erfarenhet.

(2016-07-30,18:30)StayHungry Skrev: En sak till, nu har jag varit på samma klubb 4 ggr på raken, är det plus eller minus om tjejer börjar känna igen en där? Framstår man som ett desperat creep som kör samma sak helg efter helg eller blir man ett tryggt, bekant ansikte? Finns bara ett ställe som kör bra musik i den här lilla skitstaden.

I ditt fall troligen något på minussidan baserat på de rapporter du återgett. Det finns en risk att vissa ser dig som desperat och lite creepy "ååhh han är här ensam igen och tokraggar" (även om det alltid finns tjejer som inte känner igen dig). Om jag var du hade jag tagit bilen till några kringliggande orter, testa nya ställen med nytt folk. Öva upp dina skills varierande klubbar och pubar.


Meddelanden
Krogen - av StayHungry - 2016-07-24,04:12
RE: Krogen - av Northeros - 2016-07-24,11:26
RE: Krogen - av Bruno - 2016-07-24,12:46
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-27,20:38
RE: Krogen - av vladimir87 - 2016-07-24,22:19
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-25,13:39
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-28,13:51
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-30,12:00
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-28,15:01
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-28,21:04
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-28,22:49
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,12:02
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-29,16:19
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,16:38
RE: Krogen - av ReeZ - 2016-07-29,20:16
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-29,22:04
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,03:42
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,11:00
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-30,18:30
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-07-31,07:24
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,17:26
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,18:38
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-07-31,22:45
RE: Krogen - av godsgift - 2016-07-31,23:16
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-01,14:33
RE: Krogen - av TobiasK - 2016-08-01,20:59
RE: Krogen - av Fiskarn - 2016-08-02,11:35
RE: Krogen - av Oxtilia - 2016-08-02,13:26
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-02,15:43
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-04,02:40
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-11,16:00
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-15,13:15
RE: Krogen - av Pienso - 2016-08-15,21:36
RE: Krogen - av StayHungry - 2016-08-18,11:02
RE: Krogen - av piraten99 - 2016-11-28,12:28

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,587 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}