LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur approacha
2016-11-17,20:26,
Inlägg: #6
RE: Hur approacha
(2016-11-17,16:54)RedBull Skrev: Jag tycker att det fungerar alldeles utmärkt med att inleda med en komplimang. Det fungerar i många av de fall då jag har approachat. Men självklart beror det på HUR du approachar. Ögonkontakt, avslappnad, ett leende på läpparna och sen ett enkelt "hej", SEN kommer komplimangen.

Ett exempel som hände mig för någon vecka sedan:

Vi stod ute på uteserveringen på krogen, vi bestämde oss för att gå in och dansa. På väg in får jag syn på en blond söt tjej som står och samtalar med sina kompisar.

Jag stannar bredvid henne varav hon vänder sig om och kollar på mig. Jag, med ett leende på läpparna säger "hej", hon säger "hej", också med ett leende på läpparna. Jag introducerar mig. Efter det säger jag "Jag vill inte störa er med det ni håller på med här, men jag tycker du är jävligt söt". Även här med ett leende, väldigt viktigt att vara bekväm med situationen.

Hon visar tydligt att hon tycker om det, rodnar och ler tillbaka, säger något i stil med "Nej men det är ingen fara". Eftersom jag sagt att jag inte vill störa vad de pysslar med och för att undvika stel stämning runt hennes kompisar så säger jag "Du kan ju ta mitt nummer, så kan du ju höra av dig senare om du vill". Hon tar mitt nummer, jag ler mot henne och går därifrån.

Det slutade med att hon ringde upp mig efter krogen samma kväll.

Ur egna erfarenheter så fungerar det nästan alltid om:
1. Ögonkontakt
2. Avslappnad men bestämd approach
3. Leende på läpparna
4. Säga hej, introducera, ge komplimang
5. Sen får man känna av läget helt enkelt!

Du visa empati, du brydde dig förmodligen inte och bruden investera i dig. Vad hände efter?


Meddelanden
Hur approacha - av Pack - 2016-11-15,13:48
RE: Hur approacha - av TonightIsTheNight - 2016-11-16,14:26
RE: Hur approacha - av bcude - 2016-11-16,21:14
RE: Hur approacha - av TonightIsTheNight - 2016-11-16,21:48
RE: Hur approacha - av RedBull - 2016-11-17,16:54
RE: Hur approacha - av Pienso - 2016-11-17,20:26

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}