LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska jag bli som förr igen?
2017-01-03,11:16,
Inlägg: #9
RE: Hur ska jag bli som förr igen?
(2017-01-03,10:37)Johannes Skrev: är ändå kapabel till att lyckas med brudar ibland, har varit på 8 tinderdejter i år och lyckats ligga med två av brudarna och fått bj av två andra Big Grin blev kär i en av tjejerna som jag träffade tre ggr och hade sex med, sen dissade hon mig "vi matchade inte" tyckte hon, har insett nu att det var för att jag var sexuellt och känslomässigt needy och inte hade några andra alternativ. Vet inte ens hur jag gör på tinderdejter, är väl rätt tyst fast ställer ändå frågor osv och har inte så stora problem med ögonkontakt, kanske för att man "känner" personen lite sen innan med tinderconvos och så. Ska tillägas också att få tjejer är villiga att komma hem till en direkt på första dejten också, de gångerna jag lyckats fått något sexuellt så har alkohol varit inblandat och antingen har jag eller de varit hemma hos någon av oss.
Saken är att jag brinner av tanken av att mysa och ha sex med tjejer, men mitt inre är deprimerat för att jag inte har så många tjejer i mitt liv och att jag bara kan snacka med brudar avslappnat när jag vet att de är attraherade/intresserade av mig (lex tinderdejt har de ju swipat höger=intresserade)
Känns som jag låter som en gnällig tonåring nu typXD

Har tänkt tanken av att snacka med en psykolog men vet inte om de skulle ta en seriöst om man pratar om att våga ragga på tjejer liksom. Någon här på forumet som skulle vilja ses och hitta på något kul kanske? Bara softa och snacka lite skit? Släng gärna iväg ett PM

Aja ni får ursäkta att det blev en lång post igen, har aldrig pratat om de här problemen med någon riktigt.
Ska göra good Looking losers approach anxiety program, känns som det lär döda mycket av sociala fobin, ska börja styrketräna också. Självkänsla är något som är pissvårt att bygga upp igen, jäkla skit också, men men. Ska ta en titt på de där böckerna du rekommenderade! Nu jävlar är det dags för en förändring!

Det enda jag hör när jag läser är att du är sjukt osäker. En sann man oroar sig inte kring såna här saker, han är lugn i sig själv och har koll på vad som händer. En stabil trygg pelare för tjejen. "vi matchade inte" tyckte hon" Vem har makten i denna situationen? Du eller hon? Det är DU som ska säga och tänka så inte hon.

Ska tillägas också att få tjejer är villiga att komma hem till en direkt på första dejten också,

Ofan?? Rolleyes

Vad du behöver är inte lite "småknep här och där", du behöver jobba bort din osäkerhet så kommer allt annat lösa sig.

Kolla David Deangelo - On Being a Man
Anteckna allt han säger och läs dagligen morgon och kväll, gör övningarna. Gör detta i 3 månader och dina problem kommer va lösta.
Finns inga genvägar, du saknar ett stabilt fundament i ditt självförtroende och självkänsla. Inga tips i världen kommer hjälpa dig utan dessa två fundamentala byggpelare.
Precis som ett träd behöver rötter för att växa för att inte välta, så saknar du "rötterna".


Meddelanden
RE: Hur ska jag bli som förr igen? - av tvbordet - 2017-01-03,11:16

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp? ChuckNorris 8 2,896 2017-07-21,21:43
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa? Nooblet 17 6,732 2012-12-25,17:53
Senaste inlägg:: Nooblet

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}