LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Landa av/på-relation
2017-05-19,22:21,
Inlägg: #4
RE: Landa av/på-relation
(2017-05-19,21:34)rickeracke Skrev: Klart det finns ett intresse från mig, varför skulle jag annars bry mig. Men sedan är läget rätt lugnt den här gången för mig, men vill vidare. Vidare menare jag att relationen är märklig.

Du antar lite för mycket om mig, har fullt upp med kul grejer. Däremot har relationen till henne gäckat mig för den definieras aldrig till något. Vare sig vänskap eller kärlek.

Attraktionsbiten, ja visst. Självklart. Men varför slösar hon sin tid på mig isf? Men inte det som det handlar om.

Det handlar om vad som går att göra för att ta det vidare, alternativet är bara att lägga ner helt och det vet jag hur man gör.

Du är friendzonad. En man vet vad han vill och ser till att lösa det, upp till dig.
Går inte säga metodiskt vad du ska göra för tjejer är inga analytiska varelser. De tänker med sina känslor. Hon slösar inte sin tid på dig utan i hennes värld så är hon bara snäll mot dig. Förmodligen så kan hon inte svara hur hon ser på er "realation" själv för vad hon känner varierar sig från stund till stund, går som en berg och dalbana.

Men om du vill ha ett råd från den lilla pusselbit jag fått av dig så är det att lägga ner att skriva med henne och visa intresse för henne. Däremot som jag sa tidigare kommer du leta efter hennes egenskaper i andra brudar omedvetet.


Meddelanden
Landa av/på-relation - av rickeracke - 2017-05-19,15:52
RE: Landa av/på-relation - av tvbordet - 2017-05-19,21:13
RE: Landa av/på-relation - av rickeracke - 2017-05-19,21:34
RE: Landa av/på-relation - av tvbordet - 2017-05-19,22:21

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}