LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips och råd angående snygg kollega
2017-09-24,21:36,
Inlägg: #1
Tips och råd angående snygg kollega
Tjena.

Har börjat en tjej på mitt jobb som är några år yngre än mig för ungefär 2 månader sedan och hon är verkligen en 10 poängare!! Redan vid första ögonkastet såg jag suget i hennes blick.

Fick dock reda på att denna tjej har en kille men att denna kille ska flytta utomlands inom en snar framtid och blir borta några år, vilket innebär med största sannolikhet att dem inte kommer vara tillsammans mer.

Antigen fattar jag saker och ting rätt eller så är jag riktigt jävla korkad på att läsa signaler, men denna tjej kollar verkligen på mig non-stop (jag kollar på henne såklart också, men spelar lite svår). Hon kan vara 20 m bort men lik förbannat möts våra blickar och det är inte så att hon kollar på mig och sen kollar bort utan hon håller gärna kvar blicken några sekunder och sedan ger mig ett leende. När vi väl sitter och pratar ensamma så känns det som att det finns attraktion, räcker att jag öppnar munnen så kan hon börja skratta. Jag själv är varm vissa stunder och kall andra. Några dagar kan jag vara super social och flirtig mot henne medan andra dagar är jag helt iskall och knappt pratar med henne.


Jag hade gärna velat träffa henne utanför jobbet för att umgås och se vart det tar vägen, men jag har ingen aning om hur jag ska gå tillväga med henne..så alla ni experter där ute är mer än välkomna att ge mig några sköna tips/moves för att gå vidare med denna tjej!

Tack på förhand


Meddelanden
Tips och råd angående snygg kollega - av Pharell - 2017-09-24,21:36

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips o råd angående tjej som leker "prize" benkosine 2 1,386 2017-11-19,22:20
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  tips på första dejten ställen Beerpong 4 2,513 2012-09-15,11:53
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}