LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
2017-10-26,14:32,
Inlägg: #1
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
Tjo! Det är så här att jag har varit intresserad av att börja Cold approacha i 2års tid, gärna på kvällen men helst på dagen för att det är mest utmanande. Detta för att de enda liggen jag får är ifrån tinder.

Nu till kruxet; jag har aldrig cold approachat, jag "kan" inte göra det. Jag kan inte ens fråga de enklaste sakerna som vad klockan är om det är folk runtomkring

Jag hittade good Looking losers approach anxiety program för en månad sen, Jag har gått ut kanske 10 ggr ensam på stan sen dess och gett mig fan på att gå fram till tjejer och fråga om klockan men så fort jag ser någon som verkar passande tänker jag direkt; det är för mycket folk runt omkring. Mardrömsscenariot är typ att jag går fram, hon börjar skrika och folk runtom ingriper och tror man är nån rapist. Jag vet att tanken är helt ologisk och att det till 99% inte skulle hända men såna tankar har jag fått. Eller att folk runtomkring ser att jag approachar henne och tänker vad är det för idiot som går runt och frågar tjejer om klockan.

Det är alltså inte själva approachen i sig som är jobbig, utan vad folk runtomkring ska tycka om mig (jag vet att de inte kmr bry sig ett shit, men det hjälper inte).

Jag har lyckats fråga vad klockan är när inte någon har varit runtomkring, och då har det gått bra, men det är sällan man är helt ensam och ser någon som man kan approacha.

Har tänkt att det är social fobi, men å andra sidan är jag fullt kapabel till att åka buss, handla mat och kläder, gå i skolan, jobba på 7-eleven..

Så min fråga är, har ni några tips på hur man kan få sig själv att strunta i hur folk runt omkring tycker? Smile


Meddelanden
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker - av villframåt - 2017-10-26,14:32

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,682 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Visa intresse utan att det blir för mycket Syltburken 6 3,532 2015-06-18,19:33
Senaste inlägg:: Syltburken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}