LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
2017-10-26,23:21,
Inlägg: #2
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
Minns en sak vem det nu var som sa, men du kan göra på 2 sätt. Antingen fortsätter du att oskyldigt fråga om klockan och ökar "svårighetsgraden" successivt tills du inser att ingen bryr sig om vad du gör. Folk lever i sina egna huvuden och bryr sig verkligen inte vilket du kommer inse till slut.
Eller så finns det en jobbigare men snabbare väg för att få denna insikt och det går ut på att gå på en folkrik gata och klappa händerna, högt så att folk hör dig. Alternativt lägga dig ned på marken eller liknande. Du kommer inse att de kanske tittar mot dig i 5sek tills de inser att det inte var mer spännande än så och återgå till det de nu höll på med innan (titta in i mobilen, prata med kompis och liknande). Gör du detta kommer du få en helt annan inställning till att gå fram till folk och fråga om klockan i framtiden.


Meddelanden
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker - av bcude - 2017-10-26,23:21

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,711 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Visa intresse utan att det blir för mycket Syltburken 6 3,566 2015-06-18,19:33
Senaste inlägg:: Syltburken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}