LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
2018-01-25,00:34,
Inlägg: #8
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
Du är inte ensam, vi måste ha de där extremt nervösa generna som säkert var skitviktigt att några få i stammen hade för hundratusentals år sedan i djungeln. Spana efter alla faror och tänka igenom alla möjliga negativa scenarion.

Alltså jag var precis såhär. Men bestämde mig att nån gång om jag fortsätter göra små grejer så kommer det till slut att släppa. Gick också runt typ 3-4 timmar ibland, ingenting. Kommer med ursäkter. Gång på gång. Men skam den som ger sig. Det blir enklare! Jag har ju fan fullt hanterbar AA nu, och kan jag ha det så vet jag att alla kan nå det stadiet med. Men jag måste säga att det tog jääävligt många timmar av små utmaningar innan jag kunde approacha. Fett värt dock. Vet inte var jag vore idag om jag inte tagit tiden att nå dit.

Just flyttat. Bor nära sthlm. Vore nice att ses någon dag. Kan bara göra små mini-challenges eller så kan jag approacha och du lär dig se att inte en jävel bryr sig.
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"


Meddelanden
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker - av Doit - 2018-01-25,00:34

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,711 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Visa intresse utan att det blir för mycket Syltburken 6 3,563 2015-06-18,19:33
Senaste inlägg:: Syltburken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}