LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
2018-02-03,21:31,
Inlägg: #12
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
Det sitter i generna som genetiskt minne dude. Allt började för 30.000 år sen när du gick på fel tjej i stammen så kunde du bli dödad. It's mostly from there. Men sen kan hjärnan ha länkat ännu mer skit till detta, så det du kan göra är att gräva fram vad som gör att du känner så. För trust me...det är en LOGISK anledning till varför detta sker.

För mig var det samma sak när jag började köra.

Första approacherna var mardrömmen för mig. Mitt hjärta bultade, kall-svettades och skakade. Där finns många olika sätt att bli av med det. NLP & disassociation, bara göra det tills det försvinner (som jag gjorde det), hypnotherapy etc...

Vad som funkar bäst för dig, kan jag ej svara på.

Din hjärna målar upp scenarion som är heeelt flippin´ crazy för att det är så hjärnan funkar. Den vill ej att du förändrar dig, så den försöker sätta käppar i hjulen för dig genom att ge dig det värsta tänkbara scenariot (för att den inte ska behöva expandera energi på att förändra sig).

I mitt fall så gjorde jag det tills jag kände likadant för att approcha 7 tjejer samtidigt i en grupp...som att dricka vatten hemma i morgonrocken.


Meddelanden
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker - av Tomas Gabriel - 2018-02-03,21:31

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,711 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Visa intresse utan att det blir för mycket Syltburken 6 3,571 2015-06-18,19:33
Senaste inlägg:: Syltburken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}