LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nootropics
2018-02-25,13:41,
Inlägg: #1
Nootropics
Eftersom många jävligt drivna snubbar hänger här tänkte jag fråga om någon använder sig av / har testat, nootropics för att förbättra sin performance?

Definerat som skonsamma, icke-toxiska kemiska substanser eller örter, som ska ha en långsiktigt förbättrande effekt på hjärnan. Till exempel öka nivåer av BDNF och NGF i hjärnan (vilka har effekten att de skapar nya hjärnceller), förbättrar minne, skärper koncentration. Förbättrar receptorerna för dopamin, serotonin och GABA (sänker stress, och är vad som ger den lugnande effekten av alkohol).

Gjorde en hel del forskning efter jag fuckat up hjärnans minne, koncentration och receptorer av hårt festande och knarkande.

Testat en del som jag tyckte gav bra effekt och lämnade mig över baseline i koncentration och glädje även efter jag slutat med preparaten.

Tänkte nu börja en tvåmånaders "kur" med Noopept igen. En kemikalie utvecklad av ryssarna med syftet att återställa hjärnan efter hård alkoholism. En av de populäraste i nootropic-communityt och den har en hel del väldigt lovande vetenskapliga studier på sig. https://examine.com/supplements/noopept/
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"


Meddelanden
Nootropics - av Doit - 2018-02-25,13:41
RE: Nootropics - av Schlinus - 2018-02-26,14:01
RE: Nootropics - av Doit - 2018-03-01,11:19
RE: Nootropics - av Schlinus - 2018-03-01,22:06
RE: Nootropics - av Doit - 2018-03-02,20:58
RE: Nootropics - av Schlinus - 2018-03-03,14:46

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}