LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2012-03-21,14:38,
Inlägg: #12
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Sylvester Skrev:Det är extremt ovanligt men vissa killar har för svaga blodkärl till kuken, så dessa kan skadas vid jelq och man kan bli permanent oförmögen att få stånd. Som sagt riktigt ovanligt men det är bra om folk vet om att det finns risker. Jag har själv jelqat lite då och då, kan dock inte undvika att bli lite nojjig ibland nu när jag vet detta, liksom slutar kuken fungare då kan man lika gärna gå och dö typ. Jag läste mkt om det för något år sedan och har för mig att det var något som märktes snabbt, tex en nybörjare som kört i en månad. Så har man redan jelqat under en lång tid, typ år, så har man uppenbarligen inget fel på blodkärlen. Förhoppningsvis. Här är en tråd jag hittade snabbt, vet att det finns mer: http://www.thundersplace.org/forum/showt...ge=1&pp=15

Framstår dock att det inte är självklart att det är just PE som fuckade upp hans penis.

Testa jelqa ett tag, känns det bra så fortsätt, ingen ide att nojja runt, OM det finns en risk så är den nog mindre än att bli påkörd av ett tåg eller nå.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals - av Evilvalle - 2012-03-21,14:38

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,635 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 20,202 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}