LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Last minute resistens
|
2012-06-03,22:50,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Hade en brud över nyss. Vi kåtade upp varandra. Men hon kom hela tiden me sina: "Jag är svår. Jag har mina principer. Jag gör inte sånt här första gången". Blablabla. Slutade me att jag va askåt å sa att de var dags för henne att gå hem.
Hur brukar ni tackla detta för att komma förbi det där motståndet? OBS: Bara ni som har ERFARENHET av detta får skriva. Jag skiter i vad ni har läst. Inga råd från teorinördar. |
|||
2012-06-03,22:53,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Det bästa sättet är att se till att få henne att förstå vad hon tackat ja till innan hon ens kommer över.
Inte alltid jag lyckas med det dock. Annars så brukar jag bara försöka hungra, om hon säger nej låtsas jag att det regnar i 5-10 minuter, försöker igen, låtsas att det regnar, osv... vet inte hur effektivt det är dock, jag har lyckats med det 3 av 4 gånger.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker. |
|||
2012-06-03,23:33,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
RAZZMANS RAPE ROUTINE!!!
|
|||
2012-06-03,23:37,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Show boat Skrev:RAZZMANS RAPE ROUTINE!!! hahah =)) dont be logisk. Kåta upp henne så hon tänker emotionellt. Två steg bak o ett fram e väl de generella tipset, vettefan egentligen. Inte haft ngn lmr på ett bra tag då jag eskalerat hårt på sexet innan i sms/tele så löst sig själv.
find it, fuck it, forget it.
|
|||
2012-06-03,23:50,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Från nördhäfte:
LMR TACTICS 1. Vi borde sluta... vad gör du med mig! (Pusha iväg henne innan hon visar LMR, får henne att jaga dig och förebygger därmed LMR. 2. Freeze-out. (Tänd lyset, gör något annat, sätt dig vid datorn, INTE sur, enbart avtänd pga att hon inte vill ha sex - och du tänder inte på sånt, ska vi kommunicera) 3. Detta är inte rätt, det går för fort... 4. Du har rätt, jag borde absolut INTE göra såhär *eskalera* 5. Percistence (Hennes LMR kanske bara är ASD, pressa igenom det, plow thru) 6. Lägg upp sexuella barriärer, använd ASD killers ASD killers -Sjukt hur samhället dömer tjejer bara för att dom gillar sex. -Är man som tjej och gillar sex klassas man som slyna, som kille SKA man prata om sex och sina erövringar annars klassas man som konstig typ. -Dömmer inte tjejer alls för sånt, vafan, vi är fan gjord till att knulla, det är ingen big deal alls, det är som att skita typ. -Gillar tjejer som har mod nog kan gå efter det dom vill sexuellt -Jag är diskret, "du är väl ingen som går och berättar om vilka du haft sex med för hela världen?" Sexual barriers -Hade det inte varit för att vi träffades nyss hade jag kysst dig. -Hade det inte varit massa folk här hade jag knullat upp dig mot väggen. -Asså du och jag i sängen, skulle inte funka... vi är båda aggressiva, vi skulle börja slåss [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-06-03,23:52,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
För mig har det bara hänt med tjejer där sådana signaler kommit ganska tidigt och det har nästan alltid att göra med deras osäkerheter samt när jag var yngre och stressade för mycket.
Vet inte om det har något att göra med saken(men skulle gissa på det). Har inget emot att ses flera gånger även om det inte slutar med att det leder till sex, tycker det är kul att umgås hur som. Vilket har gjort att det i princip aldrig händer att det går "för fort fram" när saker och ting rullar på. |
|||
2012-06-04,08:22,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Bra input Sux. Låter vettigt. Jag får väl lära mig ha lite tålamod i vissa fall. Inte första gången det här händer haha.
Evilvalle: Läs första inlägget och ge mig ett seriöst svar istället. |
|||
2012-06-04,08:30,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Mössan Skrev:Evilvalle: Läs första inlägget och ge mig ett seriöst svar istället. tycker hans var ganska klockren beskrivning av hur man bekämpar lmr |
|||
2012-06-04,11:59,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-04,16:36 av {2} Sux.)
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Mössan Skrev:Bra input Sux. Låter vettigt. Jag får väl lära mig ha lite tålamod i vissa fall. Inte första gången det här händer haha.Yup, LMR känns väldigt mycket som en community grej. Om det är en tjej du gillar så är det ju alltid nice att splitta en flaska rött. Eller min favorit en flaska rotari rosé(bästa bubblet du kan hitta om du inte vill lägga ned pengarna på en fantastisk bollinger) kostar 99kr flaskan. Jag personligen diggar att dejta. Tycker det är as nice att bjuda på lite mat, lyssna på musik in på natttimmarna och dricka sig salong på ett trevligt vin. Hade jag kunnat sjunga hade jag lätt blivit en ny Plura minus kaggen. Btw kom att tänka på konkreta saker jag gör när jag såg valles post. Dels så pratar jag snusk när jag blir kåt. Så jag har inte en tyst hångelstund. Blir mycket där jag släpper filtren och säger det jag känner typ "shit va kåt du gör mig, älskar dina läppar, du gör mig så hård" osv. det är ingen teknik direkt men vet att det är så jag blir. Sen så brukar jag visa att jag fattar att hon vill ta det långsamt(om det är något hon vill) eftersom samhällets syn är som den är osv. Det här är inte heller någon taktik från min sida. Jag vill bara inte att hon ska känna sig obekväm eller dålig för att hon vill vänta. |
|||
2012-06-04,13:50,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Mössan Skrev:Evilvalle: Läs första inlägget och ge mig ett seriöst svar istället. Men sug en kuk från mars. Inser du inte att du kan ta hjälp av just det jag skrev så måste du ha aspergers eller liknande. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-06-04,17:08,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Sux: Åfan. Tror inte jag har åldern inne att dela på en flaska rött. Inte heller den personliga mognaden för att vara ärlig, haha. Pratade också snusk med denna donna. Men tack för tipset Återigen bra input.
Känns som att denna nöt helt enkelt inte gick att knäcka (den här gången . Evilvalle: Och om du inte kan läsa mitt inlägg så är du antagligen efterbliven eller blind. Som sagt. Jag förnekar inte att det ligger något i det som skrivs. Men det jag efterfrågar här är erfarenhet. Vad ni personligen stött på och hur ni tacklat dessa problem. |
|||
2012-06-04,17:12,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Aspergers som sagt, om du verkligen inte kan ta något av det jag skrivit och få det att passa in på din situation så skulle jag hänvisa herrn till att göra en hjärnundersökning.
Du får en till chans, ett till påhopp i form av "efterbliven" och du åker ut för att sedan spendera dina dagar på CR. Ja, diktatur råder, rikta spjuten mot konungen och du blir mördad, ditt val. [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-06-04,17:45,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Then kill me bitch.
Hugger du får du räkna med mothugg. Sen om du inte kan ta det som en man så är det ditt problem. Trodde detta var ett mer "fritt" forum än CR. Men visst. Gör som du vill. Nu ska jag ner å pumpa gymmet. SHA SHAAA BLOGGEEEN. |
|||
2012-06-04,17:56,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-04,18:00 av {2} Evilvalle.)
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Oh well, your choice, byebye.
Nej, detta är fritt i form av att man får diskutera vad man vill. Om man dock beteer sig om en barnunge som välkomnar hjälp med "var seriös plzzz, ge mig MER! BÄTTRE.. EFTERBLIVNA" så åker man ut. Nu fåru hänga 2 veckor på CR och gnälla. Tjapåre [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-06-04,18:01,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Sux Skrev:Btw kom att tänka på konkreta saker jag gör när jag såg valles post. OT nu, så om du vill debattera detta MYCKET med mig kan du med fördel ta det i PM: Det där ÄR en teknik, just saying. Eller åtminstone vad en teknik borde vara, något konkret som du gör, inte för att manipulera fram en reaktion utan för att förmedla något om dig själv.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
2012-06-05,10:42,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Tack valle för "how to beat lmr a quick review of everything you need to know" posten, precis vad jag hade behövt ha i huvet för någon vecka sedan
|
|||
2012-06-05,19:43,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Arlin Skrev:Tack valle för "how to beat lmr a quick review of everything you need to know" posten, precis vad jag hade behövt ha i huvet för någon vecka sedan Hey man, glad u liked it! =) [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-06-06,00:34,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Vettorazzi Skrev:OT nu, så om du vill debattera detta MYCKET med mig kan du med fördel ta det i PM:Nja det är hur jag blir när jag blir kåt, eller ser du även att blinka för att inte torka ut ögonen som en teknik? Hade det varit en "insert snusk här för att göra henne kåt/slippa LMR" så fine då är det en teknik. Men så har jag aldrig tänkt. Personligen ser jag att prata snusk som mer utav en konstform än teknik. Därför att det är så sjukt personligt över vad och hur du säger saker. |
|||
2012-06-06,10:50,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Sux Skrev:Nja det är hur jag blir när jag blir kåt, eller ser du även att blinka för att inte torka ut ögonen som en teknik? Haha alltså, hade fuktandet av ögon varit något som många män haft väldigt svårt att göra instinktivt, som det skrivits flertalet böcker om och som män betalat tusentals kronor för att gå på bootcamps för att lära sig så hade blinka varit en rätt bra teknik att lära ut, ja. Sen var hela poängen att du inte tänkt på en teknik på det viset innan. Givetvis finns det ingen som framgångsrikt använder sig av tekniker om man gör det som en robot, lika lite som man framgångsrikt kan dirty talka på det viset. Anledningen till att de presenteras på det viset är bara att de är lättare att lära ut.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
2012-06-07,05:25,
|
|||
|
|||
Last minute resistens
Vettorazzi Skrev:Haha alltså, hade fuktandet av ögon varit något som många män haft väldigt svårt att göra instinktivt, som det skrivits flertalet böcker om och som män betalat tusentals kronor för att gå på bootcamps för att lära sig så hade blinka varit en rätt bra teknik att lära ut, ja. Sen var hela poängen att du inte tänkt på en teknik på det viset innan. Givetvis finns det ingen som framgångsrikt använder sig av tekniker om man gör det som en robot, lika lite som man framgångsrikt kan dirty talka på det viset. Anledningen till att de presenteras på det viset är bara att de är lättare att lära ut. Men ge dig pojk. Så enligt dig så är allt som jag kan göra som andra inte kan göra tekniker? Blanda inte ihop teknik med färdighet. Jag pratar inte snusk för att tjejen ska "släppa till". Jag använder inte det i förebyggande syfte. Jag bryr mig inte om "LMR" öht. Händer det så är det cool med mig. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 21 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}