LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
befrienda hennes vänner bättre
2012-08-19,14:35,
Inlägg: #1
befrienda hennes vänner bättre
Ett problem som jag har märkt att jag på sistonde nu har är att jag väldigt ofta blir cockblockad av hennes vänner. Jag kör i princip alltid en rutin när jag kör nightgame exempelvis.

1: Öppnar upp gruppen typ 2-3 tjejer, med "Tja tänkte vara lite social här" "Tja gillar ni analsex?" "tja vem är snyggast akrobaten eller Lejontämjaren" etc.

2: börjar fråga vad dom pluggar, jobbar. Retar här mitt target typ, Hon: jag går Natur. Jag knuffar henne och säger "meeeeh inte såna smarta jävlar... ni ska alltid skryta om hur smarta ni är.." Vänder mig till hennes kompisar "så vad lockade ni henne med för att få henne att komma hit istället för att sitta hemma och plugga?" Brukar då få ett slag från mitt target och "hahah sluta"

3: snackar lite mer med alla notera att jag hela tiden retar mitt target mkt push/pull "är hon alltid så här jobbig? Nää skämta bara du kan få bli min lillasyster här får du en kram, hey ta det lugnt nu få inga ideer (knuffa bort henne)

4: isolerar säger oftast att jag kan läsa händer, ber att få låna henne en stund från sina kompisar (får oftast ett ja) Går iväg med henne och läser hennes händer "säger att hon kmr bli en duktig pokemontränare och få en stark pokemon. Leder oftast till skratt och ett slag på armen.

5: frågar om hon är bra på att dansa, tar hennes hand gör en snurr tar henne tätt intill och går efter kyss.

6: Här kommer problemet efter att vi har strulat en eller några gånger så kan hon säga "fan jag måste hitta mina kompisar så går hon iväg och letar efter dom" eller så kommer hennes kompisar och rycker ifrån henne och säger att dom ska dansa... så wtf gör jag fel?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-08-19,14:49,
Inlägg: #2
befrienda hennes vänner bättre
Tror du missar Qualifaction. Är du säker på att hon känner sig förtjänt av dig när du väl går in för hångel? Annars ser hon dig som en player och tappar comfort.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2013-01-25,11:57,
Inlägg: #3
befrienda hennes vänner bättre
Snyggt text book game. Men Som Abbey Road säger: Existerar ju knappt någon kvalificering. Hon har ännu inte gjort sig förtjänt dig. Du kan säkert få en hel del hångel med din gamemodell. Men kvalificering är key för att gnistorna verkligen ska ta fart.
2013-01-25,12:58,
Inlägg: #4
befrienda hennes vänner bättre
Som Abbey sa, sen dödar även hångel spänningen, försök att vänta lite med det och få henne kvalicifera sig först?
2013-01-25,13:22,
Inlägg: #5
befrienda hennes vänner bättre
Citat:Annars ser hon dig som en player och tappar comfort.

Sant, har fan inte funderat på detta tidigare.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Befrienda tjejer vinividivici 3 1,835 2017-10-30,22:21
Senaste inlägg:: Schlinus
  Hur hanterar man hennes jobbiga kompis? Ted 5 2,603 2013-12-03,10:32
Senaste inlägg:: B-MaN

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}