LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur är ni på jobbet?
2012-08-20,00:26,
Inlägg: #1
Hur är ni på jobbet?
Som topicen lyder, är ni precis likadana på jobbet som i "krogmiljö" eller tar ni på er en mer seriös, mogen persona. Frågan också vänd mot er som jobbar inom serviceyrken, flörtar ni med kunder även då?
Life is a game.
2012-08-20,13:59,
Inlägg: #2
Hur är ni på jobbet?
Eftersom jag oftast är nykter på jobbet är jag väl inte likadan men det är definitivt inte natt och dag. Closar bara kunder om jag får klara signaler ifall det skulle råka vara någon grinig jävel som får för sig att ringa chefen eller något. Min chef skulle nog bara skratta och inte ens ge mig en tillsägelse men det känns onödigt.

Jag har bara kvinnliga kollegor och de raggar stört mycket på sina kunder (enbart för att sälja) medan jag oftast bara raggar på tjejer jag kan tänka mig att träffa igen. Visst skämtar man mycket och ger små hintar men jag avstår från att gå hela vägen om det inte är ganska säkert.
2012-08-27,23:54,
Inlägg: #3
Hur är ni på jobbet?
Hatar mitt jobb så jag går runt och är bitter.
2012-08-28,00:50,
Inlägg: #4
Hur är ni på jobbet?
Jayson1 Skrev:Eftersom jag oftast är nykter på jobbet är jag väl inte likadan men det är definitivt inte natt och dag. Closar bara kunder om jag får klara signaler ifall det skulle råka vara någon grinig jävel som får för sig att ringa chefen eller något. Min chef skulle nog bara skratta och inte ens ge mig en tillsägelse men det känns onödigt.

Jag har bara kvinnliga kollegor och de raggar stört mycket på sina kunder (enbart för att sälja) medan jag oftast bara raggar på tjejer jag kan tänka mig att träffa igen. Visst skämtar man mycket och ger små hintar men jag avstår från att gå hela vägen om det inte är ganska säkert.

yo man vart jobbar du ? Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-28,20:29,
Inlägg: #5
Hur är ni på jobbet?
russel Skrev:yo man vart jobbar du ? Smile

En butik i sthlm Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,422 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}