LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
2012-02-18,18:32,
Inlägg: #1
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Tjena!

Tänkte att det skulle vara bra med en tråd är man får skriva sina viktigaste insikter man fått so far i sitt "game" oavsett hur långt man än har kommit.

Med insikter menar jag saker som har klickat för en rent mentalt, kan börja själv med en av mina viktigaste som jag fick i börja av min pussy karriär : "vafan har jag gjort det så svårt för mig själv för genom o blanda alla teorier i huvet när det egentligen är skit lätt ligga, folk har klarat det sen tidernas begynnelse utan pick up"

Skit i om era insikter är obvious shit posta dom ändå, kan alltid komma till hjälp för någon annan Wink
2012-02-18,18:42,
Inlägg: #2
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Varför har jag tagit allt på så stort allvar hela livet?
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-02-18,18:59,
Inlägg: #3
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Använd kondom på ONS, man kan aldrig vara för säker! Rolleyes
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-18,19:02,
Inlägg: #4
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
hahaha silent word!
2012-02-18,20:01,
Inlägg: #5
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Om du är ute med enda mål att sammla erfarenhet så kommer allt du gör ge dig det, oavsätt hur det går. Med erfarenheten lär man sig och blir bättre
2012-02-18,21:36,
Inlägg: #6
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Härlig trådstart!
2012-02-18,21:37,
Inlägg: #7
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Bra tråd!

Jag tror att min allra största insikt i game var när jag 2005 såg Deangelos seminarie "double your dating" och han pekade ut att kvinnan hade "2 delar" av sig själv så att säga, 1 del var hennes sociala programmering, värderingar, åsikter, vad andra människor hade pressat på henne och vad som utåt sågs som hennes "personlighet". Hennes 2a del var hennes biologi, hennes evolutionärt utformade instinkter och begär. Kunde man lära sig att snabbt köra förbi hennes sociala programmering och pricka biologin i hennes skalle så skulle hon oftast bli sexuellt attraherad, utan att för den delen ha något medvetet val över det.

Tror det var denna förståelse som gav mig det självförtroende som behövdes för att det i min skalle skulle "klicka" och jag kunde tänka "aha, yep I can do THAT", sedan kom success som ett rinnande vatten.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-19,01:35,
Inlägg: #8
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Ganska nykommen insikt för min del men tror mkt väl det kan visa sig vara den största gamechangern för mig över huvud taget:

Insikten att man inte måste GÖRA nåt särskilt utan HUR man gör det samt hur mycket man TROR på det/sig själv är vad som räknas, i.e att" ju mer push-pull och andra tekniker du kan desto bättre är du" inte stämmer. Minns att jag läste In the mind of Evilvalle för ett år sen och där står det nåt liknande, men det hamrades inte in ordentligt förrän för ungefär en månad sen när alla spammade facebookchatten. Det är som sagt nytt och har inte lagt sig till rätta helt än, känns helt sjukt att alla grejer jag läst och all tid jag lagt ner inte strikt sett är MÅSTEN och mitt undermedvetna ifrågasätter det då och då. Det är liksom för bra för att vara sant, men VARJE gång jag interagerar med tjejer nu för tiden bevisas det om och om igen. Fruktansvärt bra grej att ha i bakhuvet.
2012-02-19,02:52,
Inlägg: #9
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Vettorazzi Skrev:Ganska nykommen insikt för min del men tror mkt väl det kan visa sig vara den största gamechangern för mig över huvud taget:

Insikten att man inte måste GÖRA nåt särskilt utan HUR man gör det samt hur mycket man TROR på det/sig själv är vad som räknas, i.e att" ju mer push-pull och andra tekniker du kan desto bättre är du" inte stämmer. Minns att jag läste In the mind of Evilvalle för ett år sen och där står det nåt liknande, men det hamrades inte in ordentligt förrän för ungefär en månad sen när alla spammade facebookchatten. Det är som sagt nytt och har inte lagt sig till rätta helt än, känns helt sjukt att alla grejer jag läst och all tid jag lagt ner inte strikt sett är MÅSTEN och mitt undermedvetna ifrågasätter det då och då. Det är liksom för bra för att vara sant, men VARJE gång jag interagerar med tjejer nu för tiden bevisas det om och om igen. Fruktansvärt bra grej att ha i bakhuvet.

Ah ja det där stämmer mycke bra!
2012-02-19,02:53,
Inlägg: #10
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Vettorazzi Skrev:Ganska nykommen insikt för min del men tror mkt väl det kan visa sig vara den största gamechangern för mig över huvud taget:

Insikten att man inte måste GÖRA nåt särskilt utan HUR man gör det samt hur mycket man TROR på det/sig själv är vad som räknas, i.e att" ju mer push-pull och andra tekniker du kan desto bättre är du" inte stämmer. Minns att jag läste In the mind of Evilvalle för ett år sen och där står det nåt liknande, men det hamrades inte in ordentligt förrän för ungefär en månad sen när alla spammade facebookchatten. Det är som sagt nytt och har inte lagt sig till rätta helt än, känns helt sjukt att alla grejer jag läst och all tid jag lagt ner inte strikt sett är MÅSTEN och mitt undermedvetna ifrågasätter det då och då. Det är liksom för bra för att vara sant, men VARJE gång jag interagerar med tjejer nu för tiden bevisas det om och om igen. Fruktansvärt bra grej att ha i bakhuvet.

Yeah d00d, befriande känsla inte sant Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-19,03:26,
Inlägg: #11
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Evilvalle Skrev:Yeah d00d, befriande känsla inte sant Wink

Haha ja =) det roliga är att med detta mindsetet kan jag applicera och praktisera pretty much allt jag lärt mig teorimässigt om jag vill - pushpull, negs osv för jag MÅSTE inte så det kväver inte min fantasi. Innan gick det aldrig att komma på saker, nu går det och det är SKOJ att leka med, fast det inte behövs. Riktigt fint äre
2012-02-19,04:11,
Inlägg: #12
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Varannan öl,, Inte vatten !
Girls are like pokémon, it doesn't matter how good you are; You can't catch any if you don't have balls.
2012-02-19,05:43,
Inlägg: #13
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Alla händelser och fenomen är till sin natur neutrala - det som spelar roll är hur fenomenen tolkas och bedöms.

Historiskt:
Evolutionspsykologins grunder till hur attraktion fungerar.
2012-02-19,13:00,
Inlägg: #14
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
1. Så fort man når minsta piedestalie-tanke kring en tjej, så tappar hon intresse för dig.

2. Ta för dig, var dominant.

3. Inte identifiera sitt attraktiva värde baserat enbart på sitt utseende. Även ifall en jelqad kuk, rippad kropp och en snygg stil bara plusar på Big Grin
2012-02-19,13:54,
Inlägg: #15
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Min största change är nog att jag lärt mig identifiera IOIConfused, lärt mig att shit-test är en IOI, samt lärt mig att "ta det vidare" när jag väl identifierat det.

Men förutom det så:
Tjejer gillar att bli förförda, att killen tar de flesta initiativen, de gillar att bli dominerade i sängen, de gillar att bli öppnade, tjejer är minst lika nervösa som killar när det kommer fram en snygging och börjar prata med dem, de gillar INTE när killen inte vågar ta för sig - fet turnoff, du kan få ragg hur lätt som helst även om du inte har din bästa hairday, bästa muscle-day, bästa mustaschtrimmet-day, dina outcomes påverkas INTE av din (i ditt huvud) utseendemässiga dagsform, ALLA (även de som är jävligt duktiga) får nobben ibland, dirtytalk är SJUKT effektivt, många massmediala instanser låter genus-teorietiker få alldeles för stort utrymme, vilket fuckar med många snubbars hjärnor om hur man ska bete sig, tjejer är (minst) lika kåta som killar och älskar sex samt har rätt till sex lika mycket som killar.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-19,18:02,
Inlägg: #16
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Min största insikt är att det fan inte alltid är dåligt att tjata på tjejer. Okej, kanske inte största men mest "Aha".
2012-02-19,19:04,
Inlägg: #17
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Hahahah härlig tråd!
2012-02-19,21:04,
Inlägg: #18
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Eskalera mer än vad man tror är möjligt
2012-02-19,21:44,
Inlägg: #19
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Det var en insikt som TOTALT förändrade mitt liv direkt när jag upptäckte allt för typ 3 år sen.
Och det var att MAN KAN FÖRÄNDRAS. Sjukt nice insikt : )
2012-02-19,21:55,
Inlägg: #20
Samlingstråd för era viktigaste insikter so far
Att shittests egentligen var intresse från tjejens sida. "DOH!" Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Lista det viktigaste egenskaperna players har tay 14 6,753 2015-12-23,20:06
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}