LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Åsikter om att knulla horor?
2012-09-07,03:07,
Inlägg: #1
Åsikter om att knulla horor?
Tja!
För nån månad sen var jag och några polare och festade utomlands men en lugn vardagkväll fick vi för oss att kolla in ortens horor då ingen av oss har erfarenhet av horor sen tidigare. Sagt och gjort drog vi till ett motell vid utkanten där det stod massa horor, där vi förutom två andra kunder var ensamma bland 15-20st horor som stod och snackade. Kan rekommenderas för den som vill öva, skönt att alltid få positiv respons oavsett hur värdelöst game man har. Big Grin

Ja ja.
Det slutade med att bara en av mina kompisar betalade € 30 för knappt en halvtimmas skoj medan vi andra satt och snackade med hororna, som det för övrigt var förvånansvärt bra standard på.
Känner att jag lätt hade kunnat knulla en ungersk MILF-hora där men det var nånting som gjorde att jag bara inte kunde och det var inte pengarna eller att jag saknade kondom eller lust.
Ärligt talat vet jag inte ens själv vad jag tycker om det, gissar att det är just grejen att man betalar för att få sex liksom? Några ville sen få suga av mig gratis men jag valde till slut att dra hem ändå.

Bollar över till er - Vad säger ni? Några problem alls med att gå till horor? Enbart för chodes som inte kan få fitta på annat sätt eller är det ''social conditioning'' som gjort att man gör en större grej av det än vad det egentligen är? Smile
2012-09-07,03:15,
Inlägg: #2
Åsikter om att knulla horor?
Aldrig satt på en hora myself, however, en jävligt grym "natural" jag känner är som besatt att dra på lyxhoror haha. För några år sedan försökte han få med mig till danmark för att leka runt med lite hoes men jag bangade av någon anledning.

Kan väl alltid göra det som en kul grej om inte annat.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-07,09:00,
Inlägg: #3
Åsikter om att knulla horor?
Ser inte ner på någon som gjort/gör det, ingen skam i det (sålänge det är under OK förhållanden, typ amsterdam/berlin osv), men känner för tillfället inget behov av att göra det själv iaf!
2012-09-07,11:21,
Inlägg: #4
Åsikter om att knulla horor?
No problemo, själv gjort de o kommer göra de igen. Ganska sugen på att besöka en saunaclub i tyskland snart, artemis vore ballt!
find it, fuck it, forget it.
2012-09-08,01:42,
Inlägg: #5
Åsikter om att knulla horor?
Det är mer en kul grej, i de länder där prostitution är lagligt är det dessutom social accepterat av människorna därborta att dra in till nån bordell. Det är som att dra in på krogen i Sverige är det lika vanligt som det är att dra in på en bordell utomlands. Det är väl feminister som skulle ner på personer som besökt bordeller och Sverige styrs av feminister.
2012-09-08,09:35,
Inlägg: #6
Åsikter om att knulla horor?
TobiasK Skrev:No problemo, själv gjort de o kommer göra de igen. Ganska sugen på att besöka en saunaclub i tyskland snart, artemis vore ballt!

Word på artemis!!
2012-09-08,19:21,
Inlägg: #7
Åsikter om att knulla horor?
Fan, jag får ta flyget tillbaka och knulla sönder den där ungerskan MILFen helt enkelt. Tack killar! Smile
2012-09-08,19:35,
Inlägg: #8
Åsikter om att knulla horor?
Nej, men det slog mig ett tag efteråt att jag inte ens förstod själv varför jag bangade utan det är antagligen bara svensk politiskt korrekt social conditioning som gjort att jag har fördomar mot det. Förutom det faktum att man knullar henne för sexuell njutning medan hon i första hand är in it for the money, vilket är sådär.

Men det kan man nog leva med. Så nästa gång, nästa gång...
2012-09-08,19:46,
Inlägg: #9
Åsikter om att knulla horor?
Bara å läsa the reviews Johan Wink

https://www.flashback.org/t491896
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-08,20:11,
Inlägg: #10
Åsikter om att knulla horor?
Haha.

https://www.flashback.org/sp7939342

Flashback <3
2012-09-08,22:08,
Inlägg: #11
Åsikter om att knulla horor?
älskar flashback <3
find it, fuck it, forget it.
2012-09-08,22:13,
Inlägg: #12
Åsikter om att knulla horor?
en cl get together i berlin? Wink hehehe
find it, fuck it, forget it.
2012-10-02,19:59,
Inlägg: #13
Åsikter om att knulla horor?
Knullat kanske 6-7 horor, rätt värdelöst men skoj erfarenhet. Det var bara bra en gång och då var det med en som hade äkta attraktion för mig dvs det fanns en äkta sexuell kemi. Känns faktiskt avskyvärt att knulla en tjej som inte är kåt.
2012-10-31,02:28,
Inlägg: #14
Åsikter om att knulla horor?
Donjohan Skrev:Nej, men det slog mig ett tag efteråt att jag inte ens förstod själv varför jag bangade utan det är antagligen bara svensk politiskt korrekt social conditioning som gjort att jag har fördomar mot det. Förutom det faktum att man knullar henne för sexuell njutning medan hon i första hand är in it for the money, vilket är sådär.

Men det kan man nog leva med. Så nästa gång, nästa gång...

Helt rätt, man är så uppfostrad med att det är fel och skambelagt att det sitter i märgen. Jag tror det gäller att komma över den där psykiska spärren första gången och bara köra på. Det är inget konstigt med att betala för sex, allt annat i världen kostar ju pengar så varför ska sex inte få kosta?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför vill jag bara knulla analt?? zorro69 23 9,871 2013-05-05,22:17
Senaste inlägg:: zorro69

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}