LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Erfarenhet av blattebrudar?
2012-09-07,09:41,
Inlägg: #1
Erfarenhet av blattebrudar?
Tjo,

snackat lite med en riktigt riktigt kattig turkisk brud, har bara erfarenhet av svenska brudar, någon stor skillnad? Mer "balls", vildare och mindre feminist är min spontana bild? Rolleyes
2012-09-07,10:49,
Inlägg: #2
Erfarenhet av blattebrudar?
Jag tror kvinnor från alla länder på jordklotet - till och med Norge - är "mindre feministiska" än svenskor rent allmänt, Lol. Bättre feminine polarity. Ah ok, kanske inte svarta brudar. De framstår som aggressiva.
2012-09-07,12:22,
Inlägg: #3
Erfarenhet av blattebrudar?
Ja norskor har jag erfarenhet av, dom är 3x bättre än våra svenska tjejer. Där borta känner man sig som en gud i jämförelse med här Wink

Till saken är att jag är sjukt trött på mesbrudar. I wanna step up my game, få hem dom riktiga kåta brudarna (dom som enl. mina ögon är lite svårare, desto bättre tbh, mer push ut ur ens comfortzone då) Orkar inte whinea, ,men jag är så jävla trött på gemene svensk tjej, ska bli skönt o lämna landet snart och träffa lite mer utländska brudar!
2012-09-07,12:25,
Inlägg: #4
Erfarenhet av blattebrudar?
Hahah, vart skall du åka?
2012-09-08,00:53,
Inlägg: #5
Erfarenhet av blattebrudar?
Australia baby Smile
2012-09-10,11:27,
Inlägg: #6
Erfarenhet av blattebrudar?
Lelo Skrev:Australia baby Smile

Fett, jag hade jobb + gratis boende i Sydney om jag ville hahah, men jag bangade av nån anledning. Funderade på att åka förut. Skall lätt dock åka vid nåt tillfälle, en sån där grej som är jävligt värt att göra.

Finns ett flertal städer där jag skulle vilja besöka. Perth verkar nice samt givetvis östkusten.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ny erfarenhet - help me out! illusionisten 3 1,281 2013-01-16,01:29
Senaste inlägg:: Ragnarök
  ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän Ragnarök 8 2,634 2012-08-10,08:55
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}