LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Era favvoöppnare
2012-05-31,19:35,
Inlägg: #41
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Verkar vara väldig mycket lökiga dudes på det här forumet.
Men blir förhoppningsvis män av er sinom tid.

Det Valle pratar om med att vara tyst och titta henne i ögonen är själva grunden i konversationen så det är helt omöjligt att försöka se det som någon teknik.

Jag har märkt att jag kräver ett totalfokus från hennes sida innan jag börjar prata. Ju mer fokus jag får ju mer pratar jag. Aldrig att jag drar i tjejer för att få igång något.

Senast i lördags innan jag drog ut så satt jag och en kompis på Max och käka lite.
Lite längre bort satt ett bombnedslag till brud. Tror väldigt få här inne har varit med en sådan tjej. Kollar in henne och vi får ögonkontakt, vilket vi får lite då och då medan vi äter. Och garanterat att hon kände av att jag aldrig skulle be om hennes uppmärksamhet.
De börja röra på sig och när de går förbi oss så hälsar hon på mig och springer vidare. Hennes töntiga killkompis berätta att hon inte kan svenska och knappt engelska att hon är ryska. Jag ber honom tolka mellan oss men han vägrar och hävdar att de har sååå bråttom.
Slutar med att de går där ifrån. Några minuter senare kommer hon tillbakaspringandes och vill på knacklig engelska ha min email.

Ni här inne som har game vet garanterat vad jag pratar om. Det är inget state det är bara ens utgångsläge/grundläge som är helt självklart för en själv och det är crack cocain för tjejer och det finns inget annat sätt att vara på för mig. När jag raggar så är det så jag är in i benmärgen.

Aldrig i mitt liv att jag skulle böga runt med att öppna en tjej och börja prata om rockband å vilka som får ligga mest, helt jävla meningslöst.

Så du blev öppnad 1 gång i lördags alltså, wow applåder till dig... Nä men seriöst, tror att någon lider av kraftig hybris.



"Hej det är jag som är David" Där har vi min öppnare..
2012-05-31,22:18,
Inlägg: #42
Era favvoöppnare
Show boat Skrev:Så du blev öppnad 1 gång i lördags alltså, wow applåder till dig... Nä men seriöst, tror att någon lider av kraftig hybris.

Plus på det dära.

Sux, det är skillnad på att vara kaxig på ett lugnt sätt och kaxig på ett nedtryckande sätt. "lökiga dudes" och "tror väldigt få här inne varit med en sån tjej" (till viss del även "töntiga killkompis", fast han kanske bara var en tönt) är helt onödiga inslag i ett annars rätt vettigt inlägg. Om du undrar varför du vänder opinion mot dig är det därför. Men gör som du vill, det är dina poster.

Sen har du givetvis en poäng i det du säger, men du förutsätter att alla som använder en öppnare kommer från en "hej nu måste jag imponera på dig här.." position, vilket inte nödvändigtvis är sant.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-31,22:56,
Inlägg: #43
Era favvoöppnare
Vettorazzi Skrev:Plus på det dära.

Sux, det är skillnad på att vara kaxig på ett lugnt sätt och kaxig på ett nedtryckande sätt. "lökiga dudes" och "tror väldigt få här inne varit med en sån tjej" (till viss del även "töntiga killkompis", fast han kanske bara var en tönt) är helt onödiga inslag i ett annars rätt vettigt inlägg. Om du undrar varför du vänder opinion mot dig är det därför. Men gör som du vill, det är dina poster.

Sen har du givetvis en poäng i det du säger, men du förutsätter att alla som använder en öppnare kommer från en "hej nu måste jag imponera på dig här.." position, vilket inte nödvändigtvis är sant.
Well snubben var en lök.
Yes, men som jag sagt tidigare. Jag är inte den som förväntar mig att folk här ska gilla mig och vissa ordval är menade att provocera Smile
Sen så ja inte många killar här har varit med den kalibern av tjej.

Visst kan man sockra ibland med roliga saker att säga. Men utan rätt fokus så blir det väldigt få tjejer som vill följa med dig hem och många här verkar inte direkt få det att pirra till hos tjejen när de går fram. Särskilt inte med en "frän bassist öppnare".
2012-05-31,23:11,
Inlägg: #44
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Well snubben var en lök.
Yes, men som jag sagt tidigare. Jag är inte den som förväntar mig att folk här ska gilla mig och vissa ordval är menade att provocera Smile

Fattar inte varför bara. Det är ju ingen som kommer ta till sig det du skriver om du skriver det utan respekt, det hoppas jag du förstår. Men du kanske bara vill trolla?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-31,23:36,
Inlägg: #45
Era favvoöppnare
Donjohan Skrev:Du menar alltså att du aldrig öppnar själv utan att tjejerna ständigt kommer till dig genom dina intensiva, fräna sängkammarblickar?
Nej vet inte om jag riktigt håller med dig där. Jag tror det beror på helt enkelt.
Jag menar det är skillnad på att dra en lökig öppningsreplik med huvudsyfte att bara roa sig själv och en annan för att bara söka en reaktion av tjejen. Ska man dra en öppnare kan den ju lika gärna vara lökig och med ''clear intent''. Hoppas du förstår vad jag menar. Smile

Nej din imp. Jag går fram, ser till att hon tittar på mig och lägger sin uppmärksamhet på mig, säger hej, väntar på att få svar och så håller det på så fram och tillbaka tills det rullar på.

Citat:dina intensiva, fräna sängkammarblickar
Nej, du har helt klart inte fattat vad det handlar om. När du förväntar dig ett rent jävla fokus från tjejens sida så har du en ögonkontakt som är mer än bara "laser eyes" hela ditt ansiktsuttryck förändras. Du blir fucking elektromagnetisk.


Citat:öppningsreplik med huvudsyfte att bara roa sig själv
Yes men det är feting stor skillnad på att vara avslappnad och ha en riktigt stark frame, där du säger sådant som du personligen tycker är underhållande därför att din kväll inte står eller faller på om du får till det med tjejen du pratar med.

Mot att säga roliga saker för att "roa" sig själv.

Fan va folk missuppfattar "Self amusement"
Att underhålla sig själv handlar inte om att säga roliga saker, det är heller ingen teknik.
Det är det som gör att du aldrig blir tom i huvudet på saker att säga och att du inte pratar om sådant du finner uttråkande. Vilket kan leda till att du kläcker ur dig funny shit.

Utan en stark frame så kommer du dock inte nå dit.
2012-05-31,23:50,
Inlägg: #46
Era favvoöppnare
Vettorazzi Skrev:Fattar inte varför bara. Det är ju ingen som kommer ta till sig det du skriver om du skriver det utan respekt, det hoppas jag du förstår. Men du kanske bara vill trolla?
Well jag hoppas du förstår att det inte är mitt problem Smile
Kommer fortsätta att propagera för en nykter och "normal" syn på game och fortsätta hacka på alla creeps som kallar sig "seducers" och som har noll kontakt med verkligheten.
2012-05-31,23:55,
Inlägg: #47
Era favvoöppnare
Show boat Skrev:Så du blev öppnad 1 gång i lördags alltså, wow applåder till dig... Nä men seriöst, tror att någon lider av kraftig hybris.

Precis det var ju det som var det viktigaste i mitt inlägg. Läs om och ta ut det som jag tipsar om och se till att det blir en del av din verklighet.
Hybris eller inte skiter jag i.
Det jag säger är sant hur som.
2012-06-01,01:18,
Inlägg: #48
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Kommer fortsätta att propagera för en nykter och "normal" syn på game och fortsätta hacka på alla creeps som kallar sig "seducers" och som har noll kontakt med verkligheten.

Och alla kommer fortsätta inte bry sig i och med att du skriver som en tolvåring med roidrage. Sorry mannen men vill du få fram någon form av budskap så är det ditt problem, jo. Vill du inte det gör det ju ingen skillnad om du skriver här eller i wordpad.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-01,09:01,
Inlägg: #49
Era favvoöppnare
Vettorazzi Skrev:durp durp... jag är en community tönt
Okej cool Smile
2012-06-01,13:38,
Inlägg: #50
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Precis det var ju det som var det viktigaste i mitt inlägg. Läs om och ta ut det som jag tipsar om och se till att det blir en del av din verklighet.
Hybris eller inte skiter jag i.
Det jag säger är sant hur som.

Anser bara att du har en del att jobba på som person, du verkar vara ett skräckexempel av vad man kan bli. En som ser ner på andra och allmänt kall. Här förespråkas värme. Du verkar inte ha så hälsosam syn på människor omkring dig. Hoppas verkligen du är skönare i verkligheten..
Citat:Kommer fortsätta att propagera för en nykter och "normal" syn på game och fortsätta hacka på alla creeps som kallar sig "seducers" och som har noll kontakt med verkligheten.

Ge konkreta exempel om vad som är kreepy och backa upp det med FAKTA eller åtminstone en förklaring. Så kan man ta in och fundera om det kanske ligger en poäng. Man kan inte bara komma och säga "JORDEN ÄR RUND" utan att belägga det på något och sedan förvänta sig att folk ska ta till det även om det kanske stämmer.
2012-06-01,13:42,
Inlägg: #51
Era favvoöppnare
PS durp durp jag är community tönt om herr vetorazzi ännu ett exempel på din ohälsosamma människosyn och kyla.
2012-06-01,14:42,
Inlägg: #52
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Okej cool Smile

Men haha, aja whatever. Fortsätt skita i att ta till dig råden som ALLA ger dig här och spela kaxig som en barnunge. Det märks att du spelar, varför vet jag inte men det är fett okalibrerat. Om du inte bryr dig om folk tar till sig, varför ska du skriva en liten "game bok" då? Varför vill du så desperat att typ selected ska ha dig som mentor med typ "spara ner mina inlägg på textfil då och läs dom då snäla"? Jag vet inte om du kan något om det här men du kan åtminstone inte ge råd för fem öre, och det märker du kanske inte själv men läser man dina poster utan ditt ego märker man det. Jag hoppas bara du inte fuckar upp nån som faktiskt tror att vägen till att bli bättre med tjejer faktiskt innebär att bli nedtryckt av någon som dig och står ut med ditt bullshit. För lyssnar någon som inte kan något om det här på dig kommer du garanterat messa upp deras huvud om du inte kan lära dig skillnaden mellan att vara KAXIG och att vara en tjock jevla mobbarunge. Men gör som du vill, detta är mitt sista råd till dig.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-01,16:39,
Inlägg: #53
Era favvoöppnare
Vettorazzi Skrev:Men haha, aja whatever. Fortsätt skita i att ta till dig råden som ALLA ger dig här och spela kaxig som en barnunge. Det märks att du spelar, varför vet jag inte men det är fett okalibrerat. Om du inte bryr dig om folk tar till sig, varför ska du skriva en liten "game bok" då? Varför vill du så desperat att typ selected ska ha dig som mentor med typ "spara ner mina inlägg på textfil då och läs dom då snäla"? Jag vet inte om du kan något om det här men du kan åtminstone inte ge råd för fem öre, och det märker du kanske inte själv men läser man dina poster utan ditt ego märker man det. Jag hoppas bara du inte fuckar upp nån som faktiskt tror att vägen till att bli bättre med tjejer faktiskt innebär att bli nedtryckt av någon som dig och står ut med ditt bullshit. För lyssnar någon som inte kan något om det här på dig kommer du garanterat messa upp deras huvud om du inte kan lära dig skillnaden mellan att vara KAXIG och att vara en tjock jevla mobbarunge. Men gör som du vill, detta är mitt sista råd till dig.

Nej jag spelar inte. Där emot har jag kul eftersom ni blir så jävla butthurt Smile

Jag skriver den därför att jag tycker det finns mycket missuppfattningar och väldigt mycket är dåligt förklarat samt att mycket av det folk stressar över att lära sig är sådant som är bieffekter som kommer naturligt om du fokuserar på annat.

Men ät bajs, mina råd till honom är on point därför han ska spara dem. Eller du som är experten vad tror du är hans problem med att det inte hookar när han går fram?
Har han enligt dig för lite material? Borde han slipa på sitt pushpull och bli mer cocky and funny? Borde han ta standup eller improvisationskurser. Köpa smycken så han står ut?

Nej det hookar inte därför att han inte förväntar sig uppmärksamhet och ganska säkert "gamear" för mycket från första början. Samt att han råkat haft en "du borde vara tacksam att jag är här" attityd som tyvärr signalerar helt fel saker.

DET är råd som faktiskt kommer få hans tjejer att stanna och dessutom vilja gå hem med honom utan att han måste börja prata om sin häftiga akvariefisk/skivsamling/låtsas att han är hungrig.
2012-06-01,16:50,
Inlägg: #54
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Jag skriver den därför att jag tycker det finns mycket missuppfattningar och väldigt mycket är dåligt förklarat samt att mycket av det folk stressar över att lära sig är sådant som är bieffekter som kommer naturligt om du fokuserar på annat.

Well, allt du skrivit som råd är dåligt förklarat. Kan lova att när du säger "UH UH ASPBRERGER UH" börjar folk stressa, bara för att du ska få känna dig som en guru. Bra där. Det är du inte.

Sux Skrev:Men ät bajs, mina råd till honom är on point därför han ska spara dem. Eller du som är experten vad tror du är hans problem med att det inte hookar när han går fram?
Har han enligt dig för lite material? Borde han slipa på sitt pushpull och bli mer cocky and funny? Borde han ta standup eller improvisationskurser. Köpa smycken så han står ut?

Nja, on point är att ta i. Sure, har man självkänsla och förtroende och är relaxed hookar det mesta automatiskt. Men när du skriver "VAR RELAXED ANNARS ÄRU DUM I HUVUDET FATTARU INTE VAD JAG SKRIVER" lovar jag att du ger direkt motsatt effekt. Igen, bra där. Lovar dig att om du får en "blank" newbie och med forumposter ger honom endast dina råd kommer han skita i allt vad personlig utveckling heter på två veckor.

Sux Skrev:DET är råd som faktiskt kommer få hans tjejer att stanna och dessutom vilja gå hem med honom utan att han måste börja prata om sin häftiga akvariefisk/skivsamling/låtsas att han är hungrig.

Nja igen. Undrar om du fattar vad du skriver själv ibland, men det som kommer hjälpa honom är att vara in that place mentalt, inte dina "råd".
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-01,17:02,
Inlägg: #55
Era favvoöppnare
Grader av Aspergers syndrom är väldigt vanligt.

Citat:Nja igen. Undrar om du fattar vad du skriver själv ibland, men det som kommer hjälpa honom är att vara in that place mentalt, inte dina "råd".

Yea dude "det som kommer hjälpa honom är att vara in that place mentalt" väldigt handfasta tips. Kommer hända mycket för honom med de tipsen. Verkligen.
2012-06-01,17:10,
Inlägg: #56
Era favvoöppnare
Orkar inte lägga mig i diskussionen. Det enda jag kan säga, är att den som verkar uppenbart creepy här, är den som inte ens kan diskutera simpla konkreta tips, utan att han känner "nej nu kan jag inte koncentrera mig på mitt natural mindset jag hela tiden måste tänka på, social robots!" bara för att man ger simpla råd, som alla kan använda sig av. Låter som rätt mycket community skadat beteende.
2012-06-01,17:30,
Inlägg: #57
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Yea dude "det som kommer hjälpa honom är att vara in that place mentalt" väldigt handfasta tips. Kommer hända mycket för honom med de tipsen. Verkligen.

Det var inte ett tips. Det var kritik på ditt tips.

Sen:

Sux Skrev:Grader av Aspergers syndrom är väldigt vanligt.


Du säger alltså seriöst att det du menade var att han antagligen har en psykisk diagnos? Smidigt sidestep där, och du tycker andra är creepy?

Stridskuken Skrev:Orkar inte lägga mig i diskussionen. Det enda jag kan säga, är att den som verkar uppenbart creepy här, är den som inte ens kan diskutera simpla konkreta tips, utan att han känner "nej nu kan jag inte koncentrera mig på mitt natural mindset jag hela tiden måste tänka på, social robots!" bara för att man ger simpla råd, som alla kan använda sig av. Låter som rätt mycket community skadat beteende.

lol wörd
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-01,17:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-01,17:51 av {2} Sux.)
Inlägg: #58
Era favvoöppnare
Börjar bli lite löjligt nu. Asbergers är ganska vanligt särskilt i mildare grader. Så jag antog inte, jag frågade.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}