LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Era favvoöppnare
2012-02-21,14:04,
Inlägg: #21
Era favvoöppnare
Avager Skrev:Hej, vad heter du?

Hej, Avager, vad heter du?

Hej, fan vad du är snygg, jag älskar dig, gift dig med mig!

Hej, vilka tror du ljuger mest, män eller kvinnor?

Hej, du är skitsöt

Hej, jag har ingen aning om vad jag ska säga till dig, men jag vill ragga på dig, förslag?

Hej *Lägg till valfri text*

Vad som helst = )

"Hej" *Börja hungra*
2012-02-21,14:17,
Inlägg: #22
Era favvoöppnare
Evilvalle Skrev:text

Förstår vad du menar. Jag tyckte det var funny stuff för att det är exakt den sortens skit jag kan få för mig att göra ute när jag är i state och då är det oftast i syfte för att roa mig själv.
2012-02-21,14:21,
Inlägg: #23
Era favvoöppnare
"Heey vilka ha roligast blondiner eller brunetter? Jag tror tjejer med stora tuttar har roligast"

cheeease hahahah
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-02-21,14:53,
Inlägg: #24
Era favvoöppnare
Fatbill Skrev:"Hej" *Börja hungra*

Funkar ju lika bra Wink
2012-02-21,14:59,
Inlägg: #25
Era favvoöppnare
Avager Skrev:Hej, vilka tror du ljuger mest, män eller kvinnor?

På tal om den,
"Vilka ljuger mest, en skribent från Rolling Stones eller en manodepressiv magiker?"
2012-02-21,17:17,
Inlägg: #26
Era favvoöppnare
"Tja, fan vad du är söt/snygg/sexig! Vad heter du?" om hon nu är söt/snygg/sexig. annars går hon nog inte in på min radar.

Edit: Det som Avager sa! <3
I don't actually give a crap about this shit, but I will finish it anyway
2012-02-21,20:20,
Inlägg: #27
Era favvoöppnare
diggar också "hey jag har läst the game o vi ska ha sex ikväll"
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-02-21,21:35,
Inlägg: #28
Era favvoöppnare
Hej, Tja, Hallå du!, Tjenare! och "Hello, im from Austin, Texas!"
2012-02-23,10:16,
Inlägg: #29
Era favvoöppnare
AbbeyRoad Skrev:Rockbandsöppnaren
Vem får ligga mest i ett rockband, trummisen eller basisten? Fortsätt babbla om rockband, musik eller vad som helst
.

Den är sjukt bra! Kan inte du skriva fler öppnare du verkar ha koll på detta!
2012-05-20,16:03,
Inlägg: #30
Era favvoöppnare
Tjenna plutten !
find it, fuck it, forget it.
2012-05-20,17:09,
Inlägg: #31
Era favvoöppnare
Waddup biiitch med ett gott smile
Ligga? Why so serious?
2012-05-24,04:27,
Inlägg: #32
Era favvoöppnare
"You're the most beautiful girl I've ever seen."
98%ig i California.
You only live once,
and the way i live,
once is enough.
2012-05-24,21:59,
Inlägg: #33
Era favvoöppnare
TobiasK Skrev:Tjenna plutten !

That shit works
Ligga? Why so serious?
2012-05-24,22:50,
Inlägg: #34
Era favvoöppnare
zkitide Skrev:That shit works

yes indeed
find it, fuck it, forget it.
2012-05-24,23:12,
Inlägg: #35
Era favvoöppnare
CaliSwede Skrev:"You're the most beautiful girl I've ever seen."
98%ig i California.

"... in this bar"


Hörde på en film igår Big Grin

"All limitations are self imposed"

2012-05-26,08:49,
Inlägg: #36
Era favvoöppnare
Carnivore Skrev:"... in this bar"


Hörde på en film igår Big Grin
Hehe! Vilken?
You only live once,
and the way i live,
once is enough.
2012-05-28,19:10,
Inlägg: #37
Era favvoöppnare
seriöst... hur länge har folk här hållit på med pua? som TS - abbeyroad, har inte du typ varit på cr sedan 1800-talet? och du frågar efter öppnare? fortfarande?!?
2012-05-28,23:36,
Inlägg: #38
Era favvoöppnare
"JAG HAR KÄNSLOR FÖR DIG"
2012-05-29,02:17,
Inlägg: #39
Era favvoöppnare
Verkar vara väldig mycket lökiga dudes på det här forumet.
Men blir förhoppningsvis män av er sinom tid.

Det Valle pratar om med att vara tyst och titta henne i ögonen är själva grunden i konversationen så det är helt omöjligt att försöka se det som någon teknik.

Jag har märkt att jag kräver ett totalfokus från hennes sida innan jag börjar prata. Ju mer fokus jag får ju mer pratar jag. Aldrig att jag drar i tjejer för att få igång något.

Senast i lördags innan jag drog ut så satt jag och en kompis på Max och käka lite.
Lite längre bort satt ett bombnedslag till brud. Tror väldigt få här inne har varit med en sådan tjej. Kollar in henne och vi får ögonkontakt, vilket vi får lite då och då medan vi äter. Och garanterat att hon kände av att jag aldrig skulle be om hennes uppmärksamhet.
De börja röra på sig och när de går förbi oss så hälsar hon på mig och springer vidare. Hennes töntiga killkompis berätta att hon inte kan svenska och knappt engelska att hon är ryska. Jag ber honom tolka mellan oss men han vägrar och hävdar att de har sååå bråttom.
Slutar med att de går där ifrån. Några minuter senare kommer hon tillbakaspringandes och vill på knacklig engelska ha min email.

Ni här inne som har game vet garanterat vad jag pratar om. Det är inget state det är bara ens utgångsläge/grundläge som är helt självklart för en själv och det är crack cocain för tjejer och det finns inget annat sätt att vara på för mig. När jag raggar så är det så jag är in i benmärgen.

Aldrig i mitt liv att jag skulle böga runt med att öppna en tjej och börja prata om rockband å vilka som får ligga mest, helt jävla meningslöst.
2012-05-31,00:08,
Inlägg: #40
Era favvoöppnare
Sux Skrev:Verkar vara väldig mycket lökiga dudes på det här forumet.
Men blir förhoppningsvis män av er sinom tid.

Det Valle pratar om med att vara tyst och titta henne i ögonen är själva grunden i konversationen så det är helt omöjligt att försöka se det som någon teknik.

Jag har märkt att jag kräver ett totalfokus från hennes sida innan jag börjar prata. Ju mer fokus jag får ju mer pratar jag. Aldrig att jag drar i tjejer för att få igång något.

Senast i lördags innan jag drog ut så satt jag och en kompis på Max och käka lite.
Lite längre bort satt ett bombnedslag till brud. Tror väldigt få här inne har varit med en sådan tjej. Kollar in henne och vi får ögonkontakt, vilket vi får lite då och då medan vi äter. Och garanterat att hon kände av att jag aldrig skulle be om hennes uppmärksamhet.
De börja röra på sig och när de går förbi oss så hälsar hon på mig och springer vidare. Hennes töntiga killkompis berätta att hon inte kan svenska och knappt engelska att hon är ryska. Jag ber honom tolka mellan oss men han vägrar och hävdar att de har sååå bråttom.
Slutar med att de går där ifrån. Några minuter senare kommer hon tillbakaspringandes och vill på knacklig engelska ha min email.

Ni här inne som har game vet garanterat vad jag pratar om. Det är inget state det är bara ens utgångsläge/grundläge som är helt självklart för en själv och det är crack cocain för tjejer och det finns inget annat sätt att vara på för mig. När jag raggar så är det så jag är in i benmärgen.

Aldrig i mitt liv att jag skulle böga runt med att öppna en tjej och börja prata om rockband å vilka som får ligga mest, helt jävla meningslöst.


Du menar alltså att du aldrig öppnar själv utan att tjejerna ständigt kommer till dig genom dina intensiva, fräna sängkammarblickar?
Nej vet inte om jag riktigt håller med dig där. Jag tror det beror på helt enkelt.
Jag menar det är skillnad på att dra en lökig öppningsreplik med huvudsyfte att bara roa sig själv och en annan för att bara söka en reaktion av tjejen. Ska man dra en öppnare kan den ju lika gärna vara lökig och med ''clear intent''. Hoppas du förstår vad jag menar. Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}