LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
2012-09-11,02:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-11,12:18 av {2} Dynamisk.)
Inlägg: #1
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
Hallåj, är ny på forumet men har kollat på en del Real Social Dynamics (Blueprint b.la.) (edit; Men inte så mycket, från & till i kanske, 3 år något. Men har dock inte antecknat utan bara blivit smått upplyst från å till)

Iallafall, är en person som inte riktigt fokuserar på brudar när jag är ute. Går mer efter musik,
då jag DJ'ar en hel del, och ha en jämn fylla under tiden. Självklart glider jag ju runt och är
social som fan, men har två frågeställningar i detta ämnet som önskas besvaras;

1. Fick hem en brud, fräsch och porrig som fan. Gick hem till en polare (har sköna polare Smile ) & skulle pöka (tänkte jag),
så jag började hångla upp och småpulla utanför trosorna. Game on Rolleyes , någon minut senare sa hon "jag har mens" eller "fel vecka" eller vad hon nu sa. Respekterade det, pushade inte på något, men hon tog av sig allt förutom pantsen & lät mig skeda å motorbåta lite. Är uppväxt i en kyrka där sexuella akter endast får utspelas efter giftemål, men bröt mig ur vid 14-års ålder & fick lite trauma utav det, har blivit "finkänslig" på något sätt, samtidigt som kuken inte alltid fungerar efter en kalasfylla, men den var på G!. Frågade inte efter en BJ eller något (borde jag gjort detta? Vi somnade gött båda två, vaknade upp & rastade en hund.. hade det riktigt gött efter en morgoncigg & kaffe också, oavsett bakfyllan. Jobbar i en Kiosk så bjöd dit hon för lite glass å sådär, hon hade två polare med sig, ingen fara, var mig själv och visade dem på en liten flummig rundtur i kjollan, "ta vad ni vill" etc. Vi kramades hejdå för jag vart tvungen å stänga. Ringde upp hon & frågade om hon ville ses på kvällen, och det var "absolut!", så jag stack hem till hon å glodde film (utan att göra några moves, borde jag gjort detta? som sagt, ville inte pusha på om det skulle bli awkward med tanke på tjejveckan eller om hon skulle neka). Vi stack upp till hennes rum, vi slaggade där, hon bytade om och allt, framför mig & jag kliade henne på ryggen och vi höll hand, snackade om massa grejer och nivån var på topp. Var inte säker på hon hade mens för då är man lite "blyg" och bytar inte om framför en? Borde jag frågat? vi pussades gonatt efter nån timmes snack (fick reda på att hon skulle utomlands om nån dag & sedan jobba som servitris i ett annat land) och låg där med världens blueballs.

Dagen efter skulle jag jobba så vi snackade lite på morgonen, gjorde inget speciellt utan det vart fortfarande en god morgon oavsett pök.

*(Frågor)

2. Har "öppnat" briljant många gånger och fått stämningen på topp med många damer när jag varit ute. Men jag vet inte hur man "Closar", vilket är jävligt essentiellt (?)

Hur closar man?

Gött forum, hoppas på bra svar.

Lång text, ville skriva av mig lite.
2012-09-11,10:49,
Inlägg: #2
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
Har du verkligen kollat så mkt? Du verkar osäker som attan. "Borde jag...?"

Det finns inget facit i detta ämne, det finns ingen "du ska göra SI och SÅ", alldeles för morgontrött för att lgäga ner ett långt svar, men till o börja med så, det finns inget som du "BORDE" gjort. DU gör vad DU vill, punkt slut! Och viktigare, gör vad FAN du vill oavsett vad folk tkr!
2012-09-11,12:29,
Inlägg: #3
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
Har inte kollat så jätte mycket. Från & till i kanske 2-3 år, men inte antecknat då (vilket jag absolut borde gjort). Men nu i efterhand (eftersom jag borde gjort vad JAG ville göra och försöka få någon soft outcome av det).

Yeah, är lite off, tveksam, "borde jag, borde jag inte" etc. Men här finns ett hav av matnyttig information som jag behöver, så det blir utveckling på mig! =)

Tack för svar oavsett morgontröttheten!

(bara det inte blir trippelpost nu, inte fungerat å replyat)
2012-09-11,14:10,
Inlägg: #4
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
Ey dude. Angående första frågan: Personligen spenderar jag aldrig så mycket tid med en "ny" tjej om det inte händer något, blow me or blow me off. Efter 1a natten då inget hänt hade jag gett allt för another shot dag 2, hade hon nekat mig även då hade jag skitit i. Just denna inställning gör dock ofta att man väldigt sällan blir "nekad" fler än 1 gång.

Angående andra frågan: Väldigt bred fråga, om du märker att de flesta svarar på när du öppnar och du även får igång en bra stämning så är nästa steg att sätta igång det sexuella och eskalera fysiskt. Ta dom i handen och säg "kom här", dra dom till en soffa, snacka lite sen kyss dom, får du kinden, chilla tillbaka, snacka lite mer, testa igen, igen igen och igen tills du till slut får det. Att "closea" är inte rocket science, det blir så svårt som man själv gör det till. Men som sagt, gå efter din magkänsla och gör det den säger åt dig att göra, lyssna inte på det rationella som säger "men tänk om xyz??". Börja eskalera sexuellt på varje tjej du vill ha, du kommer få en del blow outs men who cares, practise baby! Du kommer få många många fler closes också.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-12,00:00,
Inlägg: #5
Ragga upp en brud under fel vecka (?)
Alright. Borde dock lätt sluta analysera så jävla mycket, blir lite mindfuck utav det hela. Även om jag inte eskalerade direkt sexuellt så känner jag det ändå som jag "lyckats", erfarenheten och träningen, vad jag ska tänka på tills nästa gång. Great att jag fick förklaring med att closa, aldrig riktigt hängt med där men ska bli spännande å testa. Snittat lite förhud pga den va rätt trång så får ta någon vit helg & bli lite upplyst, underbart forum!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Osäker brud som har svårt att släppa loss under sex Whynot 3 2,297 2013-06-13,22:11
Senaste inlägg:: Whynot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}