LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
2012-09-16,02:07,
Inlägg: #1
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
Jag var ute idag, började snacka med en brud som var rätt dryg. Så självklart var jag dryg tillbaks, har gjort detta innan och det har resulterat i att hon har blivit intresserad. Men den här gången skedde nåt helt annat. Jag sa någonting och hon svarade "jag bryr mig inte" jag svarade "ok" och frågade kompisen nåt. Sen sa hon igen "du verkar inte vara en särskilt trevlig person" varpå jag varade "ok" igen och vände mig till kompisen sen får jag höra att hon säger till sin kompis "killen bredvid mig är en självgod, egoistisk rövhål" hennes kompis svarade "jag kände det med låt oss dra" så drar dom. Saken är att det här fick mig helt ur state och resten av kvällen blev relativt dålig. Min fråga är du hur gör ni när detta händer? Hamnar ni också ur state?
2012-09-16,02:12,
Inlägg: #2
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
Careface, vissa älskar dig, andra hatar dig. Du säger själv att det "funkat" förut. Möjligt att du faktiskt framstod som otrevlig, det du kunde gjort istället för att säga "ok" är att lite snabbt förklarat att du är ledsen om du framstod som otrevlig och det inte var av ditt syfte att göra henne upprörd, sen get back on track bara. Sålänge du inte tar åt dig känslomässigt av vad dom säger så brukar det vara chill.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-16,02:51,
Inlägg: #3
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
vet inte om jag framstod som otrevlig, jag var mer dryg mot henne när hon var dryg mot mig. Ungefär som när jag frågade vad man kan bli av socialvetare, och hon svarade "vad fan kan du bli själv?" hon var bara allmänt otrevlig när jag pratade med henne hon kändes jävligt stel. Sen dansade hon bara med sin kompis på dansgolvet och ratade bort alla killar. Så hon kanske bara var allmänt bitchig. Men tack för svaret jag ska testa det nästa gång Smile
2012-09-16,02:58,
Inlägg: #4
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
Ye dude, svårt att säga över ett forum såhär när man inte sett situationen IRL. Kan såklart vara hon som är en jävla apa och kanske hade mens or whatever. Haka inte upp dig på det, sånt där skit händer rätt ofta in this journey, just keep going BRO!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-14,19:37,
Inlägg: #5
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
Beerpong Skrev:Ungefär som när jag frågade vad man kan bli av socialvetare, och hon svarade "vad fan kan du bli själv?"

Så länge du inte frågade det där med en väldigt dryg ton, så hade hon säkert bara mens. Låter som det på din beskrivning
2012-10-14,19:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-14,19:45 av {2} Colonel Love.)
Inlägg: #6
Du är ett egoistiskt självgod rövhål
Är rätt svårt att bli duktig på PU utan göra några irriterade på vägen Tongue
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}