LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gothenburg tatto!
2012-12-04,22:13,
Inlägg: #21
Gothenburg tatto!
Bubblan Skrev:Har börjat flå från den, är det normalt?

yep, smörj in med helosan lr bepanthen. 4-5-6 ggr om dagen
find it, fuck it, forget it.
2012-12-05,00:05,
Inlägg: #22
Gothenburg tatto!
Har ingen tatuering, har tänkt på det från och till under mina 25år. Har haft en tanke i typ ett halvår att ha en liten text på ena överarmens insida. En engelsk text på tre ord i någon sorts cool skrivstil. Texten är ganska "vanlig" men betyder mycket för mig, men jag velar hela tiden. Känns som det är ganska "inne" med text i skrivstil, nojjar typ att det om 10 år ska kännas som tribals/kinestecken eller trampstamp för tjejer kanske känns nu, något som var modernt en viss tid. Ska man skita i det om man velar..?
2012-12-06,01:55,
Inlägg: #23
Gothenburg tatto!
Sylvester Skrev:Har ingen tatuering, har tänkt på det från och till under mina 25år. Har haft en tanke i typ ett halvår att ha en liten text på ena överarmens insida. En engelsk text på tre ord i någon sorts cool skrivstil. Texten är ganska "vanlig" men betyder mycket för mig, men jag velar hela tiden. Känns som det är ganska "inne" med text i skrivstil, nojjar typ att det om 10 år ska kännas som tribals/kinestecken eller trampstamp för tjejer kanske känns nu, något som var modernt en viss tid. Ska man skita i det om man velar..?

Skit i det om de är "inne" lr inte. Om du vill ha den, så kör på. Coca cola fonten e ball, den har jag på fingrarna.
find it, fuck it, forget it.
2012-12-06,21:29,
Inlägg: #24
Gothenburg tatto!
Text är tidlöst, ej att jämföra med tribaler eller varför inte dessa svalor/fjädrar som varenda brud gör nuförtiden. Sen håller jag med tobbe, vill du ha den, kör påt!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}