LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
2012-10-02,17:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-02,19:29 av {2} manwhore.)
Inlägg: #1
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
WZUP casanovor, muskelbyggare, no-fappers och penizbuilders.

I denna tråd kommer ni kunna följa mig gå fram knappt ha gjort någon PE (endast lite jelq emellanåt) till att vara dedikerad och bygga COCK OF DOOM.

Jag kommer uppdatera med färska mått av min åderpåle en gång i veckan. Igår fick jag hem min Bathmate (evilvalle tipsade om denna) och senare när jag har mer tid ska jag också börja med Jelq.

http://www.goodlookingloser.com/2012/06/...e-routine/ <--- Rutinen jag ska följa

BPEL (Bone Pressed Erect Length) 161mm
BSEG (Base Shaft Erect Girth) 146mm
MSEG (Mid Shaft Erect Girth) 133mm

Let the PENIZ building begin!
2012-10-02,18:53,
Inlägg: #2
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
hahahha fucking awesome! Lets get some PENIS GAIINS!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-02,19:42,
Inlägg: #3
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Najs, hur kasst är det egentligen att använda bathmate i duschen? Har inget badkar...
2012-10-02,20:13,
Inlägg: #4
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
slyngel Skrev:Najs, hur kasst är det egentligen att använda bathmate i duschen? Har inget badkar...

Det funkar och här är guide för det från the legit company themselves: http://www.bathmate.ca/instructions.php
2012-10-03,18:13,
Inlägg: #5
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Kom nyss ut ur duschen efter min tredje session med Bathmaten and it is.... FUCKING AWESOME.

För er som läste Beginners Routine av GLL vet att man i början kör in en slak penizzz i Bathmaten. När jag var klar idag (after 8min with full pressure) tog jag ut min åderpåle och lekte fram ett prakstånd som hette duga.

BPEL 167mm FUCKING AWESOME!!!!!!!


Start build your peniz homoz
2012-10-16,17:33,
Inlägg: #6
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Har den senaste tiden varit mycket upptagen med jobb/resor/events och kommer fortsätta så November ut och därför kommer mina updates vara väldigt inconsistent. Fr.o.m December blir det mer strikt.

Kan ge er en kort update. BATHMATE=FUCKING AWESOME. Funderar du på att beställa den gör det. BPEL var som mest 173mm förra veckan. Girth har jag inte mätt än. Peniz ser dock tjockare ut en vanligt. Effekten håller i typ 30min skulle jag säga nu.
2012-10-16,17:35,
Inlägg: #7
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
manwhore Skrev:Har den senaste tiden varit mycket upptagen med jobb/resor/events och kommer fortsätta så November ut och därför kommer mina updates vara väldigt inconsistent. Fr.o.m December blir det mer strikt.

Kan ge er en kort update. BATHMATE=FUCKING AWESOME. Funderar du på att beställa den gör det. BPEL var som mest 173mm förra veckan. Girth har jag inte mätt än. Peniz ser dock tjockare ut en vanligt. Effekten håller i typ 30min skulle jag säga nu.

Awesome! 30min aint shit, snart nog kommer det sitta i många många timmar =)) Perfekt att använda innan man ska ut på klubben, göra snabel mycket tjockare i duschen sen dra ut å jaga möss!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-16,17:39,
Inlägg: #8
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Yeah that's my plan. Just nu kör jag in med erigerad peniz i 10-12min. Nästa vecka ska jag öka.

Hur gåre för dig Valle?
2012-10-16,17:40,
Inlägg: #9
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Riktigt bra, men ökar inte med samma hastighet nu. Fullt stånd +20-30min full pressure FTW
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-16,17:43,
Inlägg: #10
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Bahahaha that's sick. But still awesome.
2012-10-16,23:58,
Inlägg: #11
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Sjukt att man följer den här tråden om man tänker efter. Hur lång tid tar det innan man får bestående storleksförändring?
2012-10-16,23:59,
Inlägg: #12
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Vad kostar den där jeveln ?

Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-17,10:42,
Inlägg: #13
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Omkring 1000-lappen gick min på. Bara jag som fått typ "sugmärken" på kuken av trycket? Kanske jag kör på för hårt?
2012-10-17,11:56,
Inlägg: #14
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Jag betalade typ 130usd (jag bodde dock i usa när kag köpte den).

Noname2blame: nee jag hat inte fått det. Och jag kör alltid full pressure
2012-10-17,12:31,
Inlägg: #15
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Aah, okej. Med full pressure, menar du då att du pumpar tills det inte kommer ut något vatten till en början å sen låter den sitta så?

Såhär gör jag iaf.
Pumpar allt jag orkar när jag sätter på den, låter den sitta i en 6-7 min sen pumpar jag ännu mera (då blir det riktigt högt tryck). Å är då man känner att de verkligen sugs i snabeln.
2012-10-17,12:42,
Inlägg: #16
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Hur länge varar "pumpen" efter en session?
2012-10-17,13:12,
Inlägg: #17
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
Kan utvecklas till en best of-tråd. Detta är C-Ls anda, haha
2012-10-17,13:16,
Inlägg: #18
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
noname2blame Skrev:Aah, okej. Med full pressure, menar du då att du pumpar tills det inte kommer ut något vatten till en början å sen låter den sitta så?

Såhär gör jag iaf.
Pumpar allt jag orkar när jag sätter på den, låter den sitta i en 6-7 min sen pumpar jag ännu mera (då blir det riktigt högt tryck). Å är då man känner att de verkligen sugs i snabeln.

Sugmärken? Nej, men i början kunde jag få lite röda prickar vid roten, men det försvann efter typ 1-2vecka.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-17,13:17,
Inlägg: #19
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
slyngel Skrev:Hur länge varar "pumpen" efter en session?

Den första tiden - Bara några minuter, efter någon vecka - några timmar, efter 1-2månader - 8-16 timmar.

På ett ungefär.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-17,16:01,
Inlägg: #20
Let's build a fucking ANACONDA OF DOOM
noname2blame Skrev:Aah, okej. Med full pressure, menar du då att du pumpar tills det inte kommer ut något vatten till en början å sen låter den sitta så?

Såhär gör jag iaf.
Pumpar allt jag orkar när jag sätter på den, låter den sitta i en 6-7 min sen pumpar jag ännu mera (då blir det riktigt högt tryck). Å är då man känner att de verkligen sugs i snabeln.
You got it man. Full pressure=pumpa tills det inte kommer ut mer vatten.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Just fucking fuck me, already. Kinezz 3 1,961 2012-03-28,09:59
Senaste inlägg:: Jesus Resurrected

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}