LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
2012-05-08,05:42,
Inlägg: #1
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Hola boyz!

Har ett problem, vissa skulle säkerligen se det som ett lyxproblem men detta e fan så jävla drygt rent ut sagt. Jag tar sån jäääääääävla tid på mig att komma när jag använder gummi (vissa dagar med mkt sex även utan gummi).

Jag älskar sex, det finns inget bättre och jag är kåt som ett djur, men detta är fruktansvärt drygt och det blir ju jobbigt (rent fysiskt men även "upphetsningen försvinner ju efter en för lång stund) både för mig och för den jag idkar snusk med.

Finns det nåt spec. sätt att komma snabbare (mer än att möjligtvis knulla i ställningar man gillar särskilt osv) Sorry för flummig post, har druckit ett par glas vin ikväll Wink
2012-05-08,09:15,
Inlägg: #2
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Kan också ha svårt att komma med vissa gummin, en ny teknik som jag använt på senaste är att använda dig av snuskig tankekraft.
Tex jag tänker "nu är det dags att komma, att plantera ett litet barn i hennes tajta kropp", typ sådär, testa och välj något som du blir extra kåt eller upphetsad av.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-08,10:36,
Inlägg: #3
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Ha en brud som suger av otroligt bra och är otroligt bra i sängen, då har man inga problem med att komma : D
Dom enda gångerna jag haft problem med det är när bruden verkligen vart dålig, alternativt när man vart starkt berusad så att säga!
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-08,13:03,
Inlägg: #4
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Tycker alpha dawg har ett bra förslag där, det är ofta mycket mer mentalt än fysiskt. Ett bra sätt att testa det för att know for sure är att runka med ett gummi för att se om det tar lika lång tid. Gör det inte det, well, då är det mentalt. Fantisera om andra kvinnor/situationer du varit i där du varit kåt som fan, tänk tankar som gör dig kåt, alltså dirty talka dig själv i ditt huvud. Det är vad du kan göra aktivt. Vad du ska försöka att sluta göra är att stressa upp dig och göra det till en big deal att komma. Alltså slappna av och ta det lugnt, fokusera på hur dina händer känns på hennes kropp och på hur din kuk känns i hennes fitta, icke på att komma. Lyckas du slappna av är detta 99% av hela problemet löst, lovar.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-08,13:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-08,13:42 av {2} WALL-E.)
Inlägg: #5
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Fick lite stånd när jag läste Vettorazzis inlägg

Jag har också detta problemet. Men det gäller även när jag kör oskyddat. Anledningen till detta är enbart pga en medicin jag tar som har som bieffekt att man har svårare att komma. Jag är fortfarande kåt som fan och får upp den utan problem. Det är just att komma som är svårt och som commander säger, efter ett tag så tröttnar man och det blir bara drygt och det gör inte saken lättare.
2012-05-12,03:54,
Inlägg: #6
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Vettorazzi Skrev:Tycker alpha dawg har ett bra förslag där, det är ofta mycket mer mentalt än fysiskt. Ett bra sätt att testa det för att know for sure är att runka med ett gummi för att se om det tar lika lång tid. Gör det inte det, well, då är det mentalt. Fantisera om andra kvinnor/situationer du varit i där du varit kåt som fan, tänk tankar som gör dig kåt, alltså dirty talka dig själv i ditt huvud. Det är vad du kan göra aktivt. Vad du ska försöka att sluta göra är att stressa upp dig och göra det till en big deal att komma. Alltså slappna av och ta det lugnt, fokusera på hur dina händer känns på hennes kropp och på hur din kuk känns i hennes fitta, icke på att komma. Lyckas du slappna av är detta 99% av hela problemet löst, lovar.

Well, prövade och det gick väl lite bättre iaf. Men jag kan komma på 10 sec under en avsugning om jag vill men fortf. problem med gummi. Som exempel, i veckan kom ett av mina KK's oanmäld över och överaskade mig iklädd riktigt höga klackar och trenchcoat med inget mer än hud på sig under haha.. Jag blir kåtare än en brunstig älgtjur och knullar bokstavligen skiten ur henne på köksbordet men tog mig säkert ändå stabila 35-40 min att komma!! Sad
2012-05-28,18:30,
Inlägg: #7
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Commander Skrev:Well, prövade och det gick väl lite bättre iaf. Men jag kan komma på 10 sec under en avsugning om jag vill men fortf. problem med gummi. Som exempel, i veckan kom ett av mina KK's oanmäld över och överaskade mig iklädd riktigt höga klackar och trenchcoat med inget mer än hud på sig under haha.. Jag blir kåtare än en brunstig älgtjur och knullar bokstavligen skiten ur henne på köksbordet men tog mig säkert ändå stabila 35-40 min att komma!! Sad

Fan dina brudar måste vara väldigt tacksamma Tongue
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-28,18:35,
Inlägg: #8
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Man kan komma i sömnen, eller om man är skillad med bara tanken. Alltså sitter det i psyket. Lär dig göra dig själv extremt upphettsa med tanken när du knullar.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-07-07,14:20,
Inlägg: #9
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
Det brukar finnas två saker som gör det krångligt för mig att komma.

1. Jag fokuserar för mycket på hennes njutning
2. Jag fokuserar för mycket på att komma

Detta var rätt vanligt för mig i början på min så kallade karriär och detta var även någonting som besvärade mig en del. Vad hände under årens lopp? Man märker att man hittar sina "sweet spots". T.ex. Jag brukar alltid kunna komma som en dåre när jag bygger upp lite gorillatänk, typ: "nu ska jag knulla henne så hårt att hon inte kan gå på flera dagar" (vilket jag oftast säger sekunden efter jag tänkt det Big Grin). De tillfällena jag "kopplar upp mig" (låter mysko men det är ungefär så det funkar) mot min extrema ända av manlig polaritet fungerar det som bäst.

Dirty talk brukar funka jävligt bra också. Alltså inte att du ska få bruden att göra det utan att jag börjar häva ur mig den snuskigaste skiten jag kan tänka mig medan jag poundar henne. Vet inte om det är jävligt narcissistiskt av mig att gå igång på mitt eget skitsnack, men återigen, direktuppkoppling mot extrem manlig polaritet.

Skit jag kan häva ur mig: "tänk om jag inte hade haft gummi på nu, då hade jag kunnat spruta närsomhelst i ditt syndiga lilla hål", "svanka mer min lilla knulldocka, visa mig hur kuken glider in och ut ur dig", "såå, kom hit med ansiktet, slicka av våra safter från den". Alltså det är lite som en halvkass porrnovell, men när man säger det "in the moment" så funkar det åtminstone otroligt bra för mig.

Typ tänk dig lite att du regisserar din egen porrfilm. Vad vill du att bruden ska göra?
2012-10-03,20:44,
Inlägg: #10
Komma snabbare vid samlag? Yes, ni läste rätt!
När jag är full har jag ibland svårt att komma. Fokuserar bara på att njuta och mitt favorit porrklipp så brukar det lösa sig.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}