LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Erfarenheter med White Tiger Tantra Massage?
2012-10-05,10:53,
Inlägg: #1
Erfarenheter med White Tiger Tantra Massage?
tja grabbarna grus! kort fråga: ja hålle på å titta på White Tiger Tantra Massage av Steve P, sjukaste grejer ever.

Jag kommer att börja öva på det (jag har beställt massagebord från internet, helt galet haha, jag ska öppna massagesalong här hemma då jag e arbetslös å allt hahahaha, seriöst, ska bygga ett hemligt imperium i min stad å få massa kvinnor komma hit från hela sverige å även gärna småtjejer å fjortisar haha, seriously!).

Jag tänkte bara höra med er som har mer praktiskt erfarenhet med det (då jag nyss börjat kolla på dvderna):

1. Som jag uppfattar det, så börjar man med "sensuell" massage (påminner mkt om klassisk massage) där man bara masserar alla hennes muskler så hennes kropp börja slappna av och blodflödet ökar genom hela hennes kropp.

2. Sedan verkar man ska börja köra olika handtekniker på hennes g-punkt å pelvic floor samtidigt som man ber henne andas ut å in å även låta det komma så hon inte håller emot känslan av piss (som i detta fall inte är piss utan kvinnlig ejakulering) när hon e på väg att uppleva sina orgasmer

Jag har bara några korta frågor nu:

* Har jag uppfattat metoden rätt?

* Finns det något el. några tecken man kan känna med sina fingrar inuti i henne eller se på hennes kropp eller ansikte när hon är på väg att börja spruta så man kan be henne andas ut å in å bara njuta av processen?

* Tiden innan hon kommer kan variera från kvinna till kvinna antar jag så vilka "tider" har ni upplevt det tagit med dem som aldrig provat sånt här?

Tack för alla svar på förhand å för att jag e med i bästa forumet ever! =)
2012-10-05,12:08,
Inlägg: #2
Erfarenheter med White Tiger Tantra Massage?
Toledo Skrev:Åh om Jester hade varit här..

ja, ja fatta inte varför han hänger på cr fortfarande, han förtjäna bättre än så! Wink
2012-10-05,16:54,
Inlägg: #3
Erfarenheter med White Tiger Tantra Massage?
AplAy Skrev:tja grabbarna grus! kort fråga: ja hålle på å titta på White Tiger Tantra Massage av Steve P, sjukaste grejer ever.

Jag kommer att börja öva på det (jag har beställt massagebord från internet, helt galet haha, jag ska öppna massagesalong här hemma då jag e arbetslös å allt hahahaha, seriöst, ska bygga ett hemligt imperium i min stad å få massa kvinnor komma hit från hela sverige å även gärna småtjejer å fjortisar haha, seriously!).

Jag tänkte bara höra med er som har mer praktiskt erfarenhet med det (då jag nyss börjat kolla på dvderna):

1. Som jag uppfattar det, så börjar man med "sensuell" massage (påminner mkt om klassisk massage) där man bara masserar alla hennes muskler så hennes kropp börja slappna av och blodflödet ökar genom hela hennes kropp.

2. Sedan verkar man ska börja köra olika handtekniker på hennes g-punkt å pelvic floor samtidigt som man ber henne andas ut å in å även låta det komma så hon inte håller emot känslan av piss (som i detta fall inte är piss utan kvinnlig ejakulering) när hon e på väg att uppleva sina orgasmer

Jag har bara några korta frågor nu:

* Har jag uppfattat metoden rätt?

* Finns det något el. några tecken man kan känna med sina fingrar inuti i henne eller se på hennes kropp eller ansikte när hon är på väg att börja spruta så man kan be henne andas ut å in å bara njuta av processen?

* Tiden innan hon kommer kan variera från kvinna till kvinna antar jag så vilka "tider" har ni upplevt det tagit med dem som aldrig provat sånt här?

Tack för alla svar på förhand å för att jag e med i bästa forumet ever! =)

1. Yes, typ. Massera ut de knutor du hittar. Glöm icke o massera brösten.

Fittan börjar dra åt sig o de blir trångt. Fokusera inte så mycket på orgasmen, lätt att de blir tvärtom o hon inte kommer alls.

allt från 1min till 10min beroende på hur avslappnad bruden är. Går o få resultat utan massagen, men de underlättar!
find it, fuck it, forget it.
2012-10-06,08:17,
Inlägg: #4
Erfarenheter med White Tiger Tantra Massage?
TobiasK Skrev:1. Yes, typ. Massera ut de knutor du hittar. Glöm icke o massera brösten.

Fittan börjar dra åt sig o de blir trångt. Fokusera inte så mycket på orgasmen, lätt att de blir tvärtom o hon inte kommer alls.

allt från 1min till 10min beroende på hur avslappnad bruden är. Går o få resultat utan massagen, men de underlättar!

Tack som fan för svar!!

Ja posta detta på SS oxå å en snubbe där sa att vätska börja byggas upp vid g-punkt å det låter "klafs klafs klafs". Ja, ja tänker undvika att få henne att fokusera för mkt på att komma utan bara säga åt henne att bara koppla av, andas djupt å långsamt å bara "rid på vågen av njutning" så kommer jag själv att ha halvhyfsad koll på när det e på väg för då ska jag tydligen säga åt henne att fortsätta andas å "bara låt det komma" så hon inte undermedvetet håller emot för hon kanske alltid trott att den där känslan är piss när faktiskt varit kvinnlig ejakulering?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}