LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vart börjar man?
2012-10-13,18:05,
Inlägg: #41
Vart börjar man?
Även om du har dåligt självförtroende så kan du har bra inom vissa saker. En "nörd" har ofta dåligt självförtroende när de kommer till sociala sammanhang, medan han är hur säker som helst när han sitter framför sin dator. Kan ju vara samma med dina polare. Dom har dåligt självförtroende generellt, eller för det mesta, men när de kommer till tjejer så har dom bättre. Just för att dom lyckas med det. Och då är de ju inte killar med dåligt självförtroende som tjejerna ser. Iaf inte vid ONS etc, men skulle troligtvis bli ett problem vid längre förhållanden.
What you gain in trying are mountains compared to the nothing you gain in not trying at all
2012-10-14,21:55,
Inlägg: #42
Vart börjar man?
Catgroove Skrev:Nu har jag bara läst den här posten på den här tråden av dig men varför är du så negativ till det Mössan skriver? Det han skriver verkar vettigt ur en ny synvinkel medan du bara försöker trycka ner hans åsikter. Just leave it.

Jag hör gärna från dig på vilket sätt detta låter vettigt.
2012-10-15,16:14,
Inlägg: #43
Vart börjar man?
Mössan Skrev:Nja. Jag orkar bara inte kolla runt på konkreta poster för att länka till dom och sen skriva en jävla massa text. Men jag ser t ex mycket polygamiska förhållanden, nåt ideal om att alfor ska vandra jorden och kvinnor och betas ska underkasta sig, att tjejer skulle kunna dela killar med andra brudar (polygami som sagt) osv. Sen att man måste vara alfa för att haffa.

Vad är det ens för poster som du hoppas på att hitta? Elder scrolls of forbidden knowledge?

Citat:Men jag ser t ex mycket polygamiska förhållanden, nåt ideal om att alfor ska vandra jorden och kvinnor och betas ska underkasta sig, att tjejer skulle kunna dela killar med andra brudar (polygami som sagt) osv. Sen att man måste vara alfa för att haffa.

Sorry, men du lär få göra en utförligare förklaring här för att jag ska känna att vi talar samma språk.

Mössan Skrev:Inner game underlättar. Men att det är nödvändigt är en lögn. Vad får dig att tro att du vet och kan? Vad har du som styrker på att det inte går? Jag har många vänner som har ett riktigt pissigt självförtroende och dålig självkänsla men som probably fixar fler brudar än de flesta här på forumet. Snacka inte om saker du inte vet nåt om.

"Vad får dig att tro att du vet och kan? Vad har du som styrker på att det inte går?"
Först och främst; common fucking sense. Det behövs någon sorts referensram för att man ska kunna lära sig något. Exempelvis om man vill lära sig skriva för hand behöver man veta hur man håller en penna. Du säger att du har många vänner med pissigt självförtroende och dålig självkänsla som haffar fler brudar (okänd kvalitet) än de flesta här på forumet. Om jag har förstått det rätt så har dessa personer INTE läst någon teori whatsoever, för teori är en dålig grej. Kännetecken för naturals är först och främst inte dålig självkänsla. Så det går inte ihop där heller. Var finns logiken? Är det det omtalade fejksmajlet som är nyckeln till framgång? "Snacka inte om saker du inte vet nåt om." Nej, denna teknik som du beskriver med okunskap och dålig självkänsla som bas för att vara framgångsrik med tjejer är okänd för mig. Därför vill jag veta mer. Men du svamlar mest så därför får jag pusha på med lite obekväma frågor.
2012-10-18,20:39,
Inlägg: #44
Vart börjar man?
Anledningen till att teori behövs är för att motverka : Try and fail. Then try the same shit again and fail as badly.

Många av oss behöver inse vad det är för fel de gör så att de kan rätta till dom. Simple as that.



För övrigt har jag några råd. Plugga som sagt teori. Men gå ut 10 gånger mer än vad du gör nu. När du stöter på ett problem som du inte vet hur du ska hantera så skriver du här på forumet så hjälper vi dig.

Sen är det bara att lycka till. Du kommer inte bli bra på detta förrän du gått genom en rejäl period av rejections och säkert en hel del gråtande med. När detta sker så välkomna smärtan, då det är den som får dig att utvecklas.

Go go go


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  vart ska jag ? Andrej 8 4,485 2013-07-31,18:50
Senaste inlägg:: Ragnar

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}