LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Problem att styra day 2 dafuqqq
2012-10-07,02:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-07,03:01 av {2} russel.)
Inlägg: #1
Problem att styra day 2 dafuqqq
Ok dags att be om hjälp. Under de senaste veckorna har det plockats nummer till höger och vänster, låt oss säga runt 7 st nu. Självklart får man räkna med ngn flake, och självklart varierar förutsättningarna beroende på hur kvalitativt settet var. IAF har lyckats styra ENDAST 1 av 7 Day 2's

Efter att ha tagt ett nummer tänker jag: Bra, skriver några sms, sen dags att bestämma träff. För jag orkar/vill inte sms:a, jag vill träffa henne face vs face så fort som möjligt för jag vet att jag äger där.
Föredrar att prata i telefonen ist för att sms och slår de även en pling och oftast så svarar de inte de (kan bero på 24234324 anledningar jag vet, men då är det fan deras ansvar att ringa tillbaka, annars känns det needy)

Ungefär 4 av dessa setts har besått av 5-10 min snack/dans, sen hångel.
2-3 sets har varit typ 5-10 min snack, inge hångel, men #close.
1 set va jag med länge och lyckades sedan f-closea samma natt, (hon är väll inte så jävla hungrig för att man inte var världsbäst i sängen denna kväll loollllll)

Pratar inte mystery ngt om "Desto mer tjejen tillbringar tid med dig, desto starkare blir banden" ?
Det kan ju tänkas vara en bidragande orsak, att det har tillbringats för lite tid, MEN samtidigt så är det hon som jag har varit på day2 med, den som jag va med MINST( snurrade henne 1 gång på dansgolvet, lite ögonkontakt då och då, log, bytte några ord bara sen sa att jag skulle dra därifrån och bad om nummer).

Det är även hon som skriver bäst/investerar mest på sms också.

Sidenot: Föreställer mig att tjejerna medvetet spelar svåra över sms, eller typ som att de KRÄVER att man ska fjäska och ställa frågor bla bla för att de ska mjukna typ. Jag har väldigt svårt för de.

Så efter några sköna sms går jag för "häng med och gör XXX, eller häng med ut på "dag" och om de svarar "nej kan inte då tyvärr.... bla bla" (kan bero på 24234324 anledningar jag vet) så svarar jag bara " Okej =)" Sen skiter jag i att fråga igen, för då börjar hela "needy" aspekten komma in och störa.

Så efter att jag har bett de hänga med ut och festa, in till stan or whatever så skriver jag knappt till de igen och de hör ej av sig heller vafaaaaaaan.

Så några idéer? GILLAR inte att hålla på sitta smsa(för då kan de köra sitt fulspel med korta, dryga, långsamma svar), vill snabbt FACE VS FACE.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-07,03:15,
Inlägg: #2
Problem att styra day 2 dafuqqq
yes, antagligen är det för snabbt!

Fan har skitsvårt att kompromissa.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-07,04:18,
Inlägg: #3
Problem att styra day 2 dafuqqq
Julien tar typ upp det där i en video från hans freetour i sthlm, har du kollat upp det?

Kolla här annars http://www.youtube.com/watch?v=H3RHrclmy...age#t=496s
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-10-07,11:18,
Inlägg: #4
Problem att styra day 2 dafuqqq
Ska kolla videon yo. Tackar!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Styra upp hemsläp kinkykong 15 6,598 2013-08-05,14:43
Senaste inlägg:: Willson
  Problem med "state" Nystart 4 1,587 2012-12-19,22:29
Senaste inlägg:: Nystart
  Stora problem efter över analyzering? Anonymous 2 1,120 2012-07-08,23:53
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}