LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AFC Adam Dancefloor game med infield video
2012-10-15,22:54,
Inlägg: #1
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Hej boys!

Hittade denna video, inte den nyaste så vet inte om den redan varit uppe men likväl intressant. Är grymt att dom har infield video oxå. Kanske inte exakt hur jag kör eftersom det dom visar här till viss del är beroende av en bra wingman, MEN enl mig kan man applicera detta även om man kör själv/med icke PUA polare.

[video=youtube;vSAGKbzFiRY]http://www.youtube.com/watch?v=vSAGKbzFiRY[/video]
2012-10-17,18:40,
Inlägg: #2
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Tyckte videon var la ok men rätt lame. Mitt mindset när jag kör dancefloor game (which i fucking love) är att bara ha jävligt kul med polarna och sen spinna massa tjejer. Fungerar alltid.
2012-10-17,18:58,
Inlägg: #3
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Jag har några rutin dance moves som jag kör. Brukar alltid gå hem på någon! Haha
2012-10-17,21:30,
Inlägg: #4
AFC Adam Dancefloor game med infield video
WALL-E Skrev:Jag har några rutin dance moves som jag kör. Brukar alltid gå hem på någon! Haha

Utveckla :-)
2012-10-17,21:53,
Inlägg: #5
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Orka.. haha. Näe men jag tar oftast tag i hennes handled och drar henne till mig sen kollar jag ansiktsuttrycket för att se om det är on eller inte. Eskalerar snabbt, lyfter upp och snurrar, lutar henne bakåt (tango style) och lite annat kul. Går för k-close efter typ 2 min.
2012-10-17,22:32,
Inlägg: #6
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Haha körde liknande WALL-E som fan medans jag fortf. bodde i staterna aka grindingens förlovade land. Där fungerade det sjukt bra på klubben eftersom dom flesta dudes går direkt på att grinda. snurrar man istället runt lite med tjejerna, lyfter upp dom osv eller kör tango-stylen som WALL-E nämnde brukar man normalt sett sticka ut ganska mkt från jänkarboysen = bra och man får sköna reactions som fan!
2012-10-17,22:34,
Inlägg: #7
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Hahaha grinderboysen är så jävla lame. Smyger långsamt upp bakom en tjej, nästan som att de vill att tjejen inte ska märka dem och står där och vaggar som ett par jävla kråkor.

Sen finns det ju tjejer som tar initiativ till det själva o vänder sig om och grindar lite. Är det bara jag som tycker att det är ett jävligt tråkigt sätt att "dansa"?
2012-10-17,22:41,
Inlägg: #8
AFC Adam Dancefloor game med infield video
haha ja det är lite våldtäktsmans-varning på dom killarna, men det är typ kutym där. Att tjejer gillar att grinda kan jag tycka är trevligt och ja, jag gillar faktiskt att grinda och har inget emot folk som gör det. Det som är grejjen där är precis som du beskriver det, att man "smyger upp" bakifrån och kör direkt, känns lame. Jag tycker iaf man får sjukt mkt bättre respons om man gör så som vi båda själva beskrev och sen brukar ju det kunna leda till grinding oxå, är ju dessutom ett bra tecken på att bruden ifråga är på om hon själv tar initiativet till det. Men sen håller jag med om att det är en ganska trist "dansform" om än jäääävligt uppkåtande och sexuellt laddad många ggr! Wink

100e inlägget YEY! Big Grin
2012-10-17,22:50,
Inlägg: #9
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Aa sure, kan vara nice, men då får de fan göra det med ordentlig entusiasm haha. Inget blyg-grindande för sakens skull vilket händer ibland. Jag vill helst se tjejen framifrån. Går inte att hångla upp henne med ryggen emot.
2012-10-17,23:13,
Inlägg: #10
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Jo för fan. Teasa genom att ge extremt mkt kino, bita i nacke/öra och sen bara snurra runt henne, kolla på henne och gå på k-close!
2012-10-17,23:22,
Inlägg: #11
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Brukar snurra runt henne efter ett tag om situationen ser ut så. Sen ska saken vara biff vanligtvis.
2012-10-31,18:52,
Inlägg: #12
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Commander Skrev:Haha körde liknande WALL-E som fan medans jag fortf. bodde i staterna aka grindingens förlovade land. Där fungerade det sjukt bra på klubben eftersom dom flesta dudes går direkt på att grinda. snurrar man istället runt lite med tjejerna, lyfter upp dom osv eller kör tango-stylen som WALL-E nämnde brukar man normalt sett sticka ut ganska mkt från jänkarboysen = bra och man får sköna reactions som fan!
Bahaha känner igen exakt det där (bor i us och a). Var i staterna höll du hus?
2012-10-31,22:37,
Inlägg: #13
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Bodde i Denver! Gotta fucking love Colorado haha
2012-10-31,23:18,
Inlägg: #14
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Sweet! Colorado e nice som tusan!
2012-10-31,23:55,
Inlägg: #15
AFC Adam Dancefloor game med infield video
Jepp! Hoppas på jag får flytta dit i framtiden igen!
2012-11-03,17:25,
Inlägg: #16
AFC Adam Dancefloor game med infield video
för mig är dancefloor game en bra sätt att va väldigt kino med tjejerna...Man får dem att le, man visar en bra sida av sig att man inte bara köra samma 1,2 steg som alla andra och man bygger upp en relation..Ögonkontakt, leende och kroppskontakt är det lyckade mixen för detta...
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skön Daily gaming video hahahaa (Skojj) Vitchoklad 3 1,406 2013-04-08,19:59
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}